قهرمانی شهرداری گنبد کاووس لیگ برتر نوجوانان ایران

نوجوانان شهرداری گنبدکاووس با کسب جام قهرمانی یک بار دیگر ثابت کردند که قلب والیبال ایران در این خطه سرسبز کشور می تپد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛  تیم والیبال نوجوانان شهرداری گنبدکاووس با فتح مسابقات سوپرلیگ نوجوانان ایران تاریخ والیبال گنبد کاووس را از نو نوشت و پس از چندین سال یک جام ارزشمند را برای شهر خود به ارمغان آورد.

مدت‌ها بود که والیبال گنبد به موفقیت تیمی نرسیده بود و همیشه شاهد از دست دادن فرصت ها و به جا ماندن حسرت‌ها بود و بالاخره امسال توانست یک جام ارزشمند کسب کند و شادی، شور و نشاط فراوانی را به منطقه به ارمغان آورد.

تیم نوجوانان شهرداری گنبد که در این رقابت‌ها با اقتدار تمام و بدون دادن حتی یک امتیاز به حریفان توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در مرحله گروهی هر شش بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت و اوج کار این تیم در مرحله نیمه‌نهایی و فینال بود که تیم های قدرتمند لبنیات هراز آمل و سایپا را به راحتی و با نتیجه سه بر صفر شکست داد. در راس این تیم عبدالله آذر به عنوان سرمربی قرار داشت که به خوبی این تیم را از نطر تیمی، تکنیکی و روانی آماده و روانه مسابقات کرده بود.

عبدالله آذر که همزمان سرمربی تیم نوجوانان استان گلستان نیز هست به خوبی با تکیه بر اصل شایسته گزینی استعدادهای استان را شناسایی کرده بود و با پافشاری خود از مدت‌ها قبل با چندین بازیکن مستعد با تیم شهرداری گنبد قرارداد بلندمدت امضا کرده بود. ضمن اینکه نگذاشت ملی‌پوشان این تیم که خود نیز در دعوت آنان به تیم‌ملی نوجوانان نقش داشت در تیم‌های دیگر توپ بزنند. انتخاب بهروز کشمیری به عنوان کمک مربی نیز یکی از تصمیم‌های بسیار مثبت بود که در موفقیت تیم والیبال نوجوانان شهرداری گنبد تاثیر بسزایی داشت. 

تیم گنبد در این مسابقات یکدل، متحد و منسجم بود و به دور از حواشی و با تمرکز کامل برای هر پوئن جانانه جنگیدند و به شایستگی هرچه تمام تر به آن چه که استحقاقش را داشت رسید و بازیکنان تمام توان خود را در این مسابقات گذاشتند.قهرمانی تیم نوجوانان شهرداری گنبدکاووس نشان داد که برنامه ریزی اصولی و صحیح چه پیامدهای مثبتی برای والیبال خواهد داشت.

۷ نوجوان گلستانی در اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان

شش نوجوان گلستانی به اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان دعوت شدند.  بر اساس اعلام فدراسیون والیبال  جمیل یزدان پناه ، طاها بهبودنیا ، عمران گوگجلی ، محمدرضا آل ‌جلیل ، آرمین قلیچ ‌نیازی ، امید سقلی و سید مرتضی طباطبایی نوجوانان گلستانی دعوت شده هستند. همچنین حسین دوجی از گلستان به عنوان کمک مربی، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی را همراهی می‌کنند.

گلستان یکی از مهدهای والیبال کشور است و بازیکنان ارزشمندی همچون فرهاد قائمی ، صابر کاظمی و آرمان صالحی را در خود پرورش داده است.

در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور نیز هم اکنون تیم‌های پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس از گلستان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال حضور دارند.

۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 23786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha