رونالدو عصبانی شد و آب را به روی فیلمبردار ریخت + عکس و فیلم

کریستیانو رونالدو از تساوی برابر الشباب بسیار عصبانی و ناراحت شد که این باعث شد تا سرمربی پرتغالی تیم هم واکنش نشان دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از کوره، النصر در بازی آغازین خود در جام باشگاه‌های کشورهای عربی با تساوی بدون گل برابر الشباب متوقف شد.

کریستیانو رونالدو از این تساوی بسیار عصبانی و ناراحت بود تا جایی که بعد از بازی فیلمبرداری را که به او نزدیک شده بودند از خود دور کرد و اجازه تصویر گرفتن را نداد. افزون بر این رونالدو بطری آبش را به سوی فیلمبردار خالی کرد.

رونالدو در این بازی به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد و گل هم زد که البته داور آن را به بهانه آفساید مردود اعلام کرد.

کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر به عصبانیت کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد و گفت: نگاه‌ها همیشه به کریستیانو رونالدو است. بله او ناراحت بود اما اگر نگاه کرده باشید او تنها بازیکن ناراحت تیم نبود بلکه همه بازیکنان از این تساوی ناراحت و عصبانی بودند.

جام باشگاه‌های کشورهای عربی به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و ۱۶ تیم از کشورهای مصر، مراکش، الجزایر، تونس، عراق، قطر و امارات در چهار گروه با هم رقابت می‌کنند.

1902796

1902798

در این بازی در دقیقه ۷۵ ، رونالدو در یک حرکت زیبا دروازه الشباب را باز کرد اما گل از سوی داور مردود اعلام شد
فیلم زیر را ببینید

 

۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
کد خبر: 45410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha