درگیری و بزن بزن باورنکردنی با چوب و زنجیر در مسابقات کشتی + فیلم

بی‌نظمی و نبود نظارت بر نحوه برگزاری لیگ کشتی و اندیشده نشدن تدابیر لازم کار را به جایی رسانده که شاهد درگیری با قمه، چماق و زنجیر در سالن رقابت‌های کشتی آموزشگاهی بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روز سه شنبه سوم مردادماه ۱۴۰۲ در جریان برگزاری مسابقات کشتی آموزشگاهی از سوی هیات کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن کشتی این هیئت در مجموعه ورزشگاه تختی یاسوج، مسابقه کشتی یاسوج با درگیری شدیدی که پیش آمد، به حاشیه کشیده شد این درگیری در سالن مسابقات تا حدی بالا گرفت که تصاویر منتشر شده نشان می دهد افرادی قمه، زنجیر و چماق در دست دارند و اوضاع سالن نیز متشنج است.

آیا مسئولان و متولیان امر برنامه‌ای برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ داشته یا دارند؟

«کیوان سروش مقدم»، دبیر هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات این درگیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در این فیلم منتشر شده مبنی بر درگیری در مسابقات کشتی استان، بزرگ نمایی شده است و درگیر در حد کلان نبود و اتفاق خاصی نیفتاد.

وی افزود: مسابقات کشتی آموزشگاهی روز سه شنبه سوم مرداد ماه ۱۴۰۲در سالن هیئت کشتی استان در حال برگزاری بود که یک نفر که از بیرون آمده بود اقدام به داد و فریاد می‌کرد تا اینکه پس از چند مرتبه تذکر به این فرد و آرام نشدن منجر به درگیری کوچکی شد. البته پس از آرام شدن فضای سالن مسابقات ادامه پیدا کرد.

سروش مقدم اظهارکرد: این مسایل در کشتی طبیعی است. فضای سالن مسابقات برای برگزاری چنین مسابقه ای کوچک بود.

دبیر هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برخی افراد مریض هستند چون کشتی استان در حال رشد است و رشد کرده می خواهند تخریبش کنند و زیر سوال ببرند.

سروش مقدم تصریح کرد: هیئت کشتی طی نامه ای از نیروی انتظامی برای این مسابقات دعوت کرد اما روز مسابقه مطرح شد که تفاهم نامه با ورزش و جوانان استان نداریم.

وی بیان کرد: این درگیری در حال بررسی و پیگیری است و فرد عامل درگیری شناسایی شده است.

«حسن علمداری»، رئیس هیئت ورزش دانش آموزای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: برگزار کننده این مسابقات هیئت کشتی بوده است ما تنها از هئیت کشتی خواستیم که برای اعزام به مسابقات کشوری ۱۰ کشتی گیر به ما معرفی کنند.

گفتنی است، فیلمی مبنی بر درگیری در مسابقات کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی و برخی رسانه های استان منتشر شد که در آن برخی افراد زنجیر، قمه و چماق به دست داشتند.

۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 45338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha