ممنوعیت استفاده از بازیکنان جدید در هفته اول لیگ برتر فوتبال

باشگاه‌های لیگ برتری که تا روز یکشنبه قراردادهایشان را در سازمان لیگ ثبت نکرده‌اند، نمی‌توانند از بازیکنان جدیدشان در هفته اول استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای رسمی به باشگاه‌هایی که تاکنون قراردادهایشان را در این سازمان به ثبت نرسانده‌اند، اعلام کرد که نمی‌توانند از بازیکنان جدیدشان در هفته نخست لیگ برتر استفاده کنند. پیگیری‌های ایسنا نشان می‌دهد که این مفاد این نامه از روز یکشنبه هفته آینده اجرا می‌شود.

در همین راستا به این باشگاه‌ها اعلام شده که برای هفته نخست فقط کارت بازی برای ۱۴ بازیکن قدیمی و سه نفر از اعضای کادر فنی شامل سرمربی، پزشک و مدیر تیم صادر می‌شود. همچنین این باشگاه‌ها به کمیته انضباطی دعوت شدند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که هیات رییسه فدراسیون فوتبال، سال ۹۸ به سازمان لیگ فوتبال این اختیار را داده بود که باشگاه‌های لیگ برتری که تا دو هفته مانده به آغاز رقابت‌ها اقدام به ثبت قراردادهایشان نکرده‌اند را از لیگ برتر کنار بگذارد. البته این قانون تا به حال اجرا نشده است.

سازمان لیگ این کار را به دلیل زمان‌بر بودن پروسه راستی‌آزمایی قراردادها انجام داده تا ارائه دقیقه نودی قراردادها منجر به خلل در مراحل راستی‌آزمایی نشود.

۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 45322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha