پخش زنده بازی دوستانه اینترمیلان - النصر پنج شنبه ۵ مرداد ساعت ۱۴:۰۰ + نتیجه و فیلم خلاصه بازی

تیم های اینترمیلان و النصر فردا در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،این بازی از ساعت ۱۴ پنج شنبه به وقت ایران آغاز می شود و تیم های اینترمیلان و النصر با ستاره های شان به مصاف هم می روند.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم اینترمیلان و النصر را بصورت زنده و مستقیم ببینید.

فیلم خلاصه بازی اینتر ۱ - النصر ۱


لینک پخش زنده بازی اینترمیلان و النصر

النصر با کریستیانو رونالدو دیروز در دیداری دوستانه در اوزاکا ژاپن به مصاف پی اس جی رفت. دیداری که به دلیل حضور رونالدو تماشاگران زیادی را به ورزشگاه کشانده بود. در این بازی نیمار روی نیمکت بود و به میدان نرفت.

1901709

1901708

در نیمه نخست بازی بر خلاف تصورات پی اس جی برتری خاصی بر حریف آسیایی خود نداشت و شکل بازی النصر بسیاری را شگفت زده کرد. در واقع جدی ترین موقعیت نیمه اول را نیز النصر خلق کرد و بهترین بازیکن پی اس جی نیز لمینا بود.

1901712

نمی‌توان گفت یک تیم از لحاظ تملک توپ بر دیگری برتری کامل داشت اما شانس‌های النصر خطرناک تر بود. در دقیقه ۴۰ بازی ضربه سر زیبای رونالدو می‌رفت وارد دروازه شود ولی واکنش عالی دوناروما مانع شد. رونالدو پنج دقیقه بعد با یک ضربه برگردان قصد گلزنی داشت اما قبل از آن داور اعلام آفساید کرده بود.

شانس خوب پی اس جی در دقیقه ۳۷ بود که ارسال لمینا نزدیک بود با دخالت مدافع النصر به گل به خودی تبدیل شود.

1901713

در نیمه دوم که بازهم متعادل بود شاهد تعویض‌های زیادی بودیم. رونالدو و بروزوویچ در دقایق ۶۶ و ۷۰ از زمین بازی بیرون رفتند تا نیمی از جذابیت بازی از بین برود.

1901710

در دقیقه ۶۷ بازی پاس وراتی برای حسنی نزدیک بود به گل برای پی اس جی ختم شود که النصری‌ها در این صحنه خوش شانس بودند. در نهایت با وجود برتری پی اس جی در دقایق پایانی، این جدال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
کد خبر: 45315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha