پخش زنده بازی دوستانه براگا - آاس رم امشب ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم های براگا و آاس رم امشب ساعت ۲۲:۳۰ در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،این بازی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به وقت ایران آغاز می شود و تیم های براگا و آاس رم با ستاره های شان به مصاف هم می روند.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم براگا و آاس رم را بصورت زنده و مستقیم ببینید.


لینک پخش زنده بازی براگا و آاس رم امروز

تور تابستانی تاتنهام در قاره آسیا ظاهراً طلسم شده است. بعد از این‌که هری کین و هم‌تیمی‌هایش اخیراً به‌دلیل باران شدید نتوانستند طبق برنامه در تایلند به میدان بروند، حالا که تیم وارد سنگاپور شده، شرایط همچنان برای تاتنهامی‌های ایده‌آل نیست.

تاتنهام طبق برنامه قرار بود در سنگاپور به مصاف رم برود. تیمی که ژوزه مورینیو، سرمربی سابق تاتنهام، را روی نیمکت دارد. اما بر اساس گزارش‌ها این بازی هم برگزار نخواهد شد. گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید رم دو هفته پیش بدون هیچ توضیحی این بازی برنامه‌ریزی شده را لغو کرده بود.

1901805

در این گزارش مقصر لغو این بازی دوستانه، لغو تور تابستانی رم در آسیا عنوان شده است. جالوروسی با یک برگزارکننده تورهای تابستانی به توافق رسیده بود، اما هر چه منتظر ماند، مبلغی که با این برگزارکننده توافق کرده بود به حسابش واریز نشد. در نتیجه جالوروسی قید سفر به کره جنوبی و سنگاپور را زد و حالا به درخواست مورینیو، در کشور او، پرتغال، اردو زده است.

این برای تاتنهام هم مشکل‌ساز شده است. آنها که چند روز پیش یک بازی دوستانه‌شان در تایلند را به دلیل بارش شدید باران از دست داده بودند، امروز در سنگاپور به جای بازی با تیم مورینیو مقابل یک تیم محلی بازی می‌کنند که در واقع تیمی آماتوری است. جالب اینجاست که دورتموند در سفر به آسیا همین تیم سنگاپوری را ۷-۲ شکست داده بود.

۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 45309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha