هشدار جدی به آمریکا درباره تخلیه نفت مصادره ایران

سردار علی فدوی گفت: امروز جنگ دشمنان با ایران نظامی نیست بلکه جنگ اقتصادی است و وزیر خزانه‌داری آمریکا مسئول جنگ با ایران است که اخیراً اعتراف کرد ۴۴ سال است هر اقدامی علیه ایران انجام داده‌اند با شکست مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سردار علی فدوی در حاشیه افتتاح پروژه ذخیره آب در الموت قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۵ سال است که آمریکا و همراهانش هرچه تلاش کردند که یک پیروزی علیه ایران به‌دست آورند موفق نشدند.

وی گفت: جنگ دشمنان با ایران نظامی نیست بلکه جنگ امروز جنگ اقتصادی است و وزیر خزانه‌داری آمریکا مسئول جنگ با ایران است که ۵۰ روز پیش در برنامه زنده تلویزیونی اعتراف کرد ۴۴ سال است هر اقدامی علیه ایران انجام داده‌اند با شکست مواجه شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هیچ کشوری قدرتی همچون قدرت نظام سیاسی ایران ندارد، هر کشوری به آمریکا چسبید و با او متحد شد شکست خورد و از میان رفت.

وی افزود: در سال‌های گذشته کشور یمن تنها کلاشنیکف داشت اما درحال‌حاضر تمام کشورهای همسایه قدرتی همچون توانمندی صنعت موشکی و پهپادی یمن را ندارند.

فدوی در رابطه با کشتی ایرانی توقیف شده توسط آمریکا گفت: آمریکا بارها مرتکب اشتباهات محاسباتی شده است و بارها هم به اشتباهات خود پی برده است.

وی تصریح کرد: اگر دشمنان حماقت کرده و نفتکش ایران را تخلیه کنند مقابله به مثل خواهیم کرد، یکی از سیاست‌های کشور از زمان جنگ تحمیلی تاکنون مقابله به مثل بوده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران اظهار کرد: تمام اقدامات سپاه جهادی است؛ کار نظامی هم، کاری جهادی است که خداوند فرموده اگر در راه من جهاد کنید راه را به شما نشان خواهم داد تا پیروزی برایتان حاصل شود.

۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 45286
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha