رونالدو مقابل نیمار؛پخش زنده بازی دوستانه پاری سن ژرمن - النصر امروز ساعت ۱۳:۵۰ + نتیجه و فیلم خلاصه بازی

تیم های النصر عربستان و پاری سن ژرمن امروز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،این بازی از ساعت ۱۳:۵۰ امروز به وقت ایران آغاز می شود و تیم های النصر و پاری سن ژرمن با ستاره های شان به مصاف هم می روند.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم النصر و پاری سن ژرمن را بصورت زنده و مستقیم ببینید.

خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۰ - النصر ۰


لینک پخش زنده بازی النصر و پاری سن ژرمن امروز

پاری سن ژرمن می‌تواند برای انتقال کیلیان ام باپه با الهلال یا هر باشگاه دیگری به توافق برسد، چنین مسئله‌ای اهمیتی ندارد. مهاجم فرانسوی قانونا یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد و تنها کسی که از ماجرای مذاکرات پاریسی‌ها آسیب می‌بیند، شخص ناصر الخلیفی است. تا زمانی که ام باپه پاسخ مثبتی به جدایی ندهد، پاری سن ژرمن می‌تواند هر پیشنهادی که مدنظرش است را دریافت کند. در پاریس کسی نمی‌تواند ام باپه را مجبور به جدایی کند، در این لحظه ستاره فرانسوی تمایلی به حضور در لیگ عربستان ندارد. یک منبع نزدیک به کیلیان ام باپه در گفت‌وگو با رلوو اعلام کرده: کیلیان آماده است با عواقب پاسخ منفی به جدایی کنار بیاید و در حقیقت توافق پاری سن ژرمن با الهلال، فقط عزم این بازیکن را برای ادامه حضور در پایتخت فرانسه تقویت کرده است. ام باپه حاضر است به جای لیگ عربستان سکونشین شود اما واضح است که باشگاه نمی‌تواند چنین بازیکنی را روی سکوها بگذارد.

مذاکرات ناصر الخلیفی و عربستانی‌ها پیامی دیگر را نیز مخابره می‌کند. مرد قطری با قبول پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی الهلال قصد دارد ام باپه را به عنوان شخصیت بد ماجرا معرفی کرده و به همه نشان بدهد که این بازیکن برای جدایی آزاد به مقصد رئال مادرید، حاضر نشده است از باشگاه جدا شود. تصمیمی برای این که ستاره تیم ملی فرانسه در مقابل طرفداران قرار بگیرد. ام باپه می‌خواهد قهرمان اروپا شود و چنین چیزی در عربستان سعودی امکان‌پذیر نیست. درها برای توافق با باشگاهی در منچستر باز است اما یک شیخ در عربستان نمی‌تواند با پرداخت میلیون‌ها دلار، ام باپه را از فوتبال اروپا جدا کند. وقتی بازیکنی بدترین سناریوی ممکن را انتخاب کرده و حاضر است عواقب همه‌چیز را بپذیرد، تلاش‌های ناصر الخلیفی خاتمه می‌یابد. الخلیفی نمی‌تواند مانند یک دیکتاتور رفتار کند، در مورد ام باپه دو گزینه وجود دارد: مذاکره یا جدایی آزاد.

۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
کد خبر: 45277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      3 0
      بازی رپپبپ