ثبت نام فیدلیتی پرایم آغاز شد + شرایط و جدول قیمت

ثبت نام فیدلیتی پرایم به قیمت نمایندگی آغاز شد / سود نیم میلیاردی خریداران شاسی بلند بهمن موتور در ۲ ماه!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فروش فوری فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره از صبح امروز ساعت ۱۰ آغاز شده است و به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت. در ادامه نگاهی به شرایط ثبت نام بهمن موتور و همچنین اختلاف قیمت نمایندگی فیدلیتی پرایم با بازار آزاد خواهیم انداخت.

فیدلیتی پرایم ۵ نفره و ۷ نفره در پیش فروش بهمن موتور به قیمت نمایندگی ۱۴۰۲ عرضه شده است. اختلاف قیمت این دو خودرو با قیمت روز بازار آزاد خودروهای مونتاژی مشخص می‌کند، خریداران تیپ ۱ حوالی ۴۹۷ میلیون و تیپ ۲ نزدیک به ۵۴۲ میلیون تومان سود خواهند کرد. البته این سود غیرقطعی است و ممکن است قیمت بازار آزاد تا موعد تحویل که هفته آخرین شهریورماه است تغییر کند.

نحوه واریز وجه بهمن موتور آنلاین است و صرفا از طریق سایت فروش خودرو بهمن موتور به آدرس http: //bahman.iranecar.com امکان‌پذیر است.

ثبت نام فیدلیتی پرایم آغاز شد + شرایط و جدول قیمت

قیمت فیدلیتی پس از اعلام قیمت جدید خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت در تیرماه ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است. شورای رقابت قیمت نمایندگی فیدلیتی پرایم ۵ نفره با با کاهش ۴۰ میلیون تومان و قیمت فیدلیتی پرایم ۷ نفره را با کاهش ۴۱ میلیون تومانی در تیرماه به‌روز کرد. این اختلاف مربوط به مقایسه با قیمت نمایندگی بهمن موتور در اردیبهشت ۱۴۰۲ است.

مهلت واریز وجه بهمن موتور فیدلیتی

در اطلاعیه فروش فوری بهمن موتور آمده است: از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ متقاضیان ثبت نام فیدلیتی (موعد تحویل شهریورماه ۱۴۰۲) که در طرح سامانه یکپاچه خودرو شرکت‌ کردند می‌توانند برای تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند. مهلت واریز وجه بهمن موتور ۷ مردادماه به پایان خواهد رسید.

ثبت نام فیدلیتی پرایم آغاز شد + شرایط و جدول قیمت

۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵
کد خبر: 45169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha