پادشاه جدید والیبال دنیا: پرافتخارترین تیم جهان هم تسلیم ژاپن شد + جدول و فیلم خلاصه مسابقه

ژاپن در ادامه روند بی‌نظیر خود دست به یک کار بزرگ و تحسین برانگیز زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر لیگ ملت‌های والیبال تیم‌های برزیل و ژاپن برابر یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت این تیم بی‌شکست ژاپن بود که با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

فیلم خلاصه مسابقه ژاپن ۳ - برزیل ۲


ژاپن در ست اول بازی را خیلی خوب شروع کرد و با اتکا بر سرویس‌های دیدنی و گرفتن امتیاز سرویس نتیجه این ست را ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کرد، در ست دوم نیز ژاپن این بار با دریافت‌های فوق العاده و توپ‌گیری‌های دیدنی بازیکنانش از جمله یاماموتو، لیبروی این تیم، نتیجه را ۲۵ بر ۲۱ مال خود کرد تا نتیجه دو بر صفر به سود ژاپنی‌ها شود.

1890216

1890217

اما رنان دال زوتو، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل، با تغییر چند بازیکن و آوردن فرناندو کرلینگ، جودسون نونیز و مایکو، روند بازی را تغییر داد و با درخشش بازیکنانش، نظیر ریکاردو لوکارلی، ست‌های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کرد تا کار به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شود.

1890221

اما در ست پنجم این بازی جذاب این ژاپنی‌ها بودند که با سرویس‌های عالی و توپ‌گیری‌های خوب در نهایت ۱۸ بر ۱۶ پیروز شدند تا هفتمین برد پیاپی خود را در جذاب‌ترین بازی امسال لیگ ملت‌های والیبال کسب کنند.

1890218

در این مسابقه جذاب یوکی ایشیکاوا، کاپیتان تیم ملی ژاپن و کنتو میائورا که جایگزین یوجی نیشیدا شده بود، به ترتیب با کسب ۲۷ و ۲۴ امتیاز نقش به سزایی در پیروزی ژاپن داشتند. البته ران تاکاهاشی دریافت‌کننده ژاپن هم روز فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشت. در تیم ملی برزیل نیز آلان سوزا بیست و هنریک هونوراتو نیز شانزده امتیاز به دست آوردند ولی نتوانستند مانع شکست تیمشان شوند.

ژاپن حالا با این پیروزی صاحب هفت برد شد و مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفت و در رنکینگ جهانی نیز امتیازات خوبی به دست آورد.

این بازی طولانی‌ترین بازی مسابقه تا اینجای کار است که بعید است مسابقه‌ای بتواند این رکورد را بشکند، ولادیمیر سیمونوویچ سوییسی قاضی این دیدار فوق جذاب و سنگین بود.

در حال حاضر جدول به شکل زیر است:

پادشاه جدید والیبال دنیا: پرافتخارترین تیم جهان هم تسلیم ژاپن شد + جدول و فیلم خلاصه مسابقه

۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۱
کد خبر: 44031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha