سامورایی‌ها با شکست ایتالیا سوم شدند + فیلم خلاصه بازی

تیم والیبال ژاپن با پیروزی مقابل ایتالیا در دیدار رده‌بندی در جایگاه سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،تیم‌های والیبال ایتالیا و ژاپن از ساعت ۱۸:۳۰ دیروز (یکشنبه، اول مرداد) در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به مصاف هم رفتند که در نهایت ژاپن پیروز شد.

سامورایی با پیروزی ۳ بر ۲ و با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳، ۱۷ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۹ مقابل قهرمان جهان به عنوان اولین تیم آسیایی موفق به کسب مدال در لیگ ملت‌ها شدند.

ژاپن در ست اول این دیدار تیم برتر میدان بود و با عملکرد خوب خود توانست ۲۵ بر ۱۸ پیروز شود. در ست دوم رقابت دو تیم نزدیک شد و پایاپای پیش رفتند اما این ژاپن بود که در این ست هم ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید. در ست سوم ایتالیا ۱۱ بر ۷ از ژاپن پیش افتاد و هر چه ژاپن تلاش کرد تا نتیجه را جبران کند نتوانست. این تیم در دقایق پایانی ست بازیکنان اصلی خود را تعویض کرد تا استراحت کنند و برای ست چهارم آماده شوند. در نهایت ایتالیا این ست را ۲۵ بر ۱۷ برنده شد. رقابت دو تیم در امتیازات ابتدایی ست چهارم پایاپای بود اما ایتالیا با دفاع فوق‌العاده‌ای که داشت اختلاف امتیاز خود را با حریف بیشتر کرد و ۲۲ بر ۱۲ پیش افتاد. ژاپن نتوانست این اختلاف امتیاز زیاد را جبران کند و ست را ۲۵ بر ۱۷ واگذار کرد. در ست پنجم ژاپن عملکرد درخشانی داشت و با دفاع و حمله خوب خود موفق شد ۱۵ بر ۹ برنده شود.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

برنامه کامل و نتایج لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳؛ پخش زنده + فیلم و عکس

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
کد خبر: 45192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha