ریزش۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در نیم ساعت / زمان سقوط بزرگ فرا رسید؟

طبق اعلام نایب رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه تمام بهار آزادی طی نیم ساعت گذشته ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته و به کانال ۲۷ میلیون تومان بازگشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تسنیم، محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: قیمت سکه تمام بهار آزادی که تا ساعتی قبل در کانال ۲۸ میلیون در نوسان بود با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی همراه شده و به کانال ۲۷ میلیون تومان بازگشته است.

او با اشاره به کاهش ۵۰۰ هزار تومانی حباب سکه نسبت به روزهای قبل، تأکید کرد: سکه از ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافته است، حباب سکه الان ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شده است.

به گفته کشتی‌آرای، پیش بینی می شود که در ادامه روز جاری و روزهای آتی بازهم قیمت طلا و سکه در بازار با کاهش همراه باشد.

وی با اشاره به سقوط قیمت دلار در بازار گفت: قیمت دلار نیز که دیروز در کانال ۴۹ هزار تومان در نوسان بود از ساعتی قبل به کانال ۴۷ هزار تومان بازگشته است؛ کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز موجب شده تا خریداران و فروشندگان معاملات خود را با احتیاط انجام دهند.

این فعال بازار طلا و سکه همچنین به کاهش قیمت طلا اشاره و تصریح کرد: هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز از ۲ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان به ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان کاهش یافته است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۶۱ دلار است.

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 43614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha