علیرضابیگی نماینده تبریز، افشاء کننده شاسی‌بلند بگیران از نطق در مجلس منع شد! + فیلم

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده بافق مبنی بر محرومیت آقای علیرضابیگی نماینده تبریز از نطق میان دستور، گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نامه‌ای را به هیات رئیسه نوشته و در آنجا بحثی داشته و بر این اساس است که آقای علیرضا بیگی اجازه نطق ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده بافق مبنی بر محرومیت آقای علیرضابیگی نماینده تبریز از نطق میان دستور، گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نامه‌ای را به هیات رئیسه نوشته و در آنجا بحثی داشته و بر این اساس است که آقای علیرضا بیگی اجازه نطق ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا صباغیان نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه 21 اردیبهشت ماه) در تذکری شفاهی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی نماینده تبریز صحبت می‌کردم وی گفت که مدتی است از نطق 7 دقیقه‌ای میان دستور محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از رئیس مجلس انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.

بیشتر بخوانید

غضنفرآبادی: اظهارات علیرضابیگی درباره دریافت خودرو توسط نمایندگان کذب تشخیص داده شد

قالیباف در پاسخ به تذکر نماینده بافق بیان کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نامه‌ای را به هیات رئیسه نوشته و در آنجا بحثی داشته و بر این اساس است که آقای علیرضا بیگی اجازه نطق ندارند.

رئیس مجلس در همین راستا اضافه کرد:این تصمیم در هیات رئیسه گرفته نشده بلکه تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است.

به گزارش تسنیم، طی روزهای گذشته و پیش از استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر سابق صمت، احمد علیرضابیگی نماینده تبریز مدعی شد که برخی نمایندگان برای همراهی نکردن با استیضاح وزیر، از این وزارتخانه خودروهای شاسی بلند از نوع فیدلیتی دریافت کرده اند.
این ادعا با واکنش های زیادی مواجه شد و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز این ادعای بیگی را تکذیب کرد.

در عین حال موسوی نماینده اردبیل در نشست با اعضای حزب پیشرفت و عدالت در اردبیل با بیان اینکه نباید افکار عمومی را علیه نماینده و یا روحانیت مخدوش کرد، گفت: بنده خودرویی نگرفتم، اما برخی از نمایندگان این خودروهای شاسی بلند را گرفته اند و در این زمینه نهادهای نظارتی و قانونی باید پیگیر موضوع باشند.

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 43598
منبع: فردای اقتصاد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha