جمع‌آوری ۸ کافه در بازارچه شهرک اکباتان؛ اسامی کافه‌ها اعلام شد

روابط عمومی شهرداری منطقه۵ اعلام کرد: صبح روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ، سازه های غیر مجاز واقع در مشاعات بازارچه ای واقع در شهرک اکباتان جمع آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد روابط عمومی شهرداری منطقه۵ اعلام کرد: صبح روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ، سازه های غیر مجاز واقع در مشاعات بازارچه ای واقع در شهرک اکباتان جمع آوری شد. روح اله حیدرزاده شهردار ناحیه۶ در این زمینه خبرداد: این اقدام بر اساس حکم دادستانی و با توجه به درخواست مکرر اهالی و ساکنین بلوکهای اطراف بازارچه و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان و با هماهنگی یگان حفاظت ، کلانتری۱۳۵ آزادی و ارگان‌های اجرایی و امدادی صورت پذیرفت.

حیدرزاده در همین راستا توضیح داد: این سازه ها، حدود هشت سال پیش به صورت غیر فنی و غیرمجاز، با کاربری کافه ساخته شده بود و با توجه به عدم رعایت موارد فنی و ایمنی ، به سازه هایی نا امن با ریسک مخاطرات بالا تبدیل گشته و علاوه بر این با ایجاد آلودگی های صوتی و محیطی بویژه در شب، باعث سلب آسایش شهروندان و اهالی اکباتان شده بود.

بر اساس همین گزارش، حکم اجراشده شامل هشت کافه متخلف به نام های کارون، مازو، طهران، دوراک، رادین،خط سیاه،گودار و بنتی در شهرک اکباتان بوده است.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: 42584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha