خرید خانه در اکباتان چقدر تمام می‌شود؟ + جدول قیمت

بررسی بازار رهن و اجاره در شهرک محبوب و قدیمی اکباتان که یکی از شهرک‌های مسکونی واقع در غرب تهران است نشان می دهد، متقاضی رهن و اجاره وجود دارد اما نسبت به فصل اجاره کمتر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به گفته یک واسطه‌گر ملکی در غرب تهران، برای رهن کامل یک واحد با ۵۰ مترمربع زیربنا و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری در این محله دست‌کم باید ۷۰۰ میلیون تومان در نظر داشت.

او می‌گوید در پونک رهن هرمترمربع مسکن، حداقل ۱۰ میلیون تومان است و کمتر از این مقدار تعیین نمی‌شود؛ هر متر ۱۰ میلیون تومان شامل آپارتمان‌های بدون برخی امکانات از جمله آسانسور، پارکینگ و انباری است و در طبقات بالا قرار دارد.

آپارتمانی در فاز یک اکباتان، با ۱۷۸ مترمربع زیربنا و سال ساختی قبل از ۱۳۷۰، ۲۰ میلیارد تومان و در فاز ۲، واحدی ۶۵ متری و نوساز، ۶ میلیارد . ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در فاز ۲، برای آپارتمانی ۱۷۶ متری و ۲۲ سال ساخت به همراه ۳ خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور، ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و برای واحدی ۵۵ متری و ۵ سال ساخت، ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

در این فاز، واحدی ۱۹۰ متری و ۴ خوابه، با سن بنایی بالای ۳۰ سال، ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و واحدی ۶۰ متری و مشابه سن بنای مذکور، ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

photo_2024-02-19_13-28-10

۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 52587
منبع: اکو ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha