بارسلونا قهرمان شد ژاوی تاجگذاری کرد / درگیری بازیکنان اسپانیول جشن قهرمانی را خراب کرد + فیلم

بارسلونا با پیروزی پر گل در هفته سی و چهارم لالیگا به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بارسلونا یکشنبه شب در هفته سی و چهارم لالیگا در دربی کاتالونیا مهمان اسپانیول بودند که در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ این تیم را شکست دادند.

در این دیدار لواندوفسکی در دقایق ۱۱ و ۴۰، بالده در دقیقه ۲۰ و کنده در دقیقه ۵۳ برای بارسلونا و پوادو در دقیقه ۷۳ و خوسلو در دقیقه ۲+۹۰ گل‌های اسپانیول را به ثمر رساندند.

با این نتیجه بارسلونا ۸۵ امتیازی شد و با ایجاد اختلاف ۱۴ امتیازی در فاصله چهار هفته مانده به پایان لالیگا به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رسید. اسپانیول هم با این شکست ۳۱ امتیازی باقی ماند تا با قرار گرفتن در رده نوزدهم یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود.

در ادامه ویدیوی خلاصه این دیدار را مشاهده می‌کنید:

حمله تماشاگران اسپانیول به بازیکنان بارسا/ جشن قهرمانی به هم ریخت

بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب هفته سی و چهارم لالیگا مهمان اسپانیول بود که با نتیجه ۴ بر ۲ در دربی کاتالان به برتری رسید. این پیروزی منجر به ۸۵ امتیازی شدن بارسا و قهرمانی این تیم در فاصله چهار هفته مانده به پایان لالیگا شد.

بازیکنان بارسلونا پس از پایان بازی مقابل چشمان هواداران اسپانیول در دایره میانی زمین حلقه زدند و در حال جشن گرفتن قهرمانی زود هنگامشان بودند که این موضوع باعث عصبانیت اسپانیولی‌ها و یورش آن‌ها به داخل زمین بازی شد به طوری که اعضای تیم بارسلونا از ترس آسیب دیدن به سرعت به سمت رختکنشان فرار کردند.

لواندوفسکی به رکورد کلایورت رسید

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با دو گلی که در دیدار برابر اسپانیول به ثمر رساند رکورد کلایورت را بعد از ۲۰ سال تکرار کرد.


بارسلونا قهرمان شد ژاوی تاجگذاری کرد / درگیری بازیکنان اسپانیول جشن قهرمانی را خراب کرد + فیلم

بارسلونا در هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.

روبرت لواندوفسکی ستاره آبی اناری ها در این بازی بود. این مهاجم لهستانی توانست دو گل به ثمر رساند تا شمار گل های خود را با پیراهن آبی اناری ها به عدد ۲۱ رساند و جایگاه خود را در صدر جدول بهترین گلزنان مستحکم تر کند.

لواندوفسکی به نخستین بازیکن بارسلونا از سال ۲۰۰۳ تا کنون تبدیل شد که توانسته در نیمه نخست یک بازی دو گل به ثمر رساند.

آخرین باری که یک بازیکن از بارسلونا موفق به ثبت دبل در نیمه نخست شده است به سال ۲۰۰۳ برمی گردد که در آن پاتریک کلایورت توانست در نیمه نخست یک بازی دو گل به ثمر رساند.

لواندوفسکی در فصل نخست حضورش در بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشته است. او با زدن ۲۱ گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد و نکته جالب اینکه هیچ کدام از این گل ها از روی نقطه پنالتی به ثمر نرسیده است این درحالی است که بنزما که با ۱۷ گل در رده دوم است ۶ گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
کد خبر: 42581

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha