پخش زنده دور برگشت فینال باشگاههای آسیا؛ اوراوا ردز - الهلال عربستان / امروز ۱۲:۳۰ + لینک

دیدار تیم‌های الهلال عربستان - اوراوا ردز در فینال جام باشگاههای آسیا با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده ژاپن به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال الهلال عربستان - اوراوا ردز امروز راس ۱۲:۳۰ امروز در فینال جام باشگاههای آسیا به مصاف یکدیگر می روند.

نتیجه نهایی : اوراواردز یک - الهلال صفر

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی الهلال عربستان - اوراوا ردز ۱۲:۰۰

تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن امشب _شنبه نهم اردیبهشت‌ماه_ در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۳-۲۰۲۲ از ساعت ۲۱ در ورزشگاه ملک‌فهد ریاض مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و به تساوی یک بر یک رسیدند.

دور برگشت فینال لیگ‌قهرمانان آسیا امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۲:۳۰ که زمان زیادی هم تا آغاز آن باقی نمانده استارت می‌خورد و تیم پیروز می‌تواند جام قهرمانی را در پایان بالای سر خود ببرد. این برای سومین‌بار در شش سال اخیر است که دیدار الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن در فینال این رقابت‌ها تکرار می‌شود؛ در دو فینال پیشین اوراوا یک‌بار و الهلال نیز یک‌بار موفق به پیروزی و قهرمانی شدند و اکنون دو تیم به‌دنبال کسب پیروزی دیگری هستند.

ضمن اینکه این فینال مهیج و حساس، جنگ بر سر قهرمانی آسیا و پاداش شش میلیون دلاری AFC است. کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این اعلام کرده بود برای تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا جوایز و پاداش‌هایی را تعیین کرده که ارزش کلی آن بیش از ۴۱ میلیون دلار می‌شود.

از این پاداش نجومی قرار است در بازی امروز شش میلیون دلار پاداش به دو تیم تقدیم شود. قهرمان آسیا ۴ میلیون‌دلار دریافت می‌کند و نایب‌قهرمان دو میلیون‌دلار به جیب می‌زند.

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 42236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha