ویدئو: لحظه چاقوکشی و قتل ناجوانمردانه مرد مدافع دختر جوان در سبزوار

متعاقب رویداد یک حادثه ضرب‌وجرح، که منجر به فوت یک آمر به معروف در سبزوار شد، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی طی دستوری خطاب به دادستان عمومی و انقلاب سبزوار، خواستار رسیدگی و روشن شدن ابعاد ماجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد دادستان سبزوار اعلام کرد؛ مطابق تصاویر دوربین‌های مدار بسته و تحقیقات به‌عمل آمده، در ۸ اردیبهشت، یکی از شهروندان که منتظر بازگشت فرزند خود از کلاس بود، متوجه ایجاد مزاحمت و درگیری ۲ جوان با یک دختر جوان و کشاندن دختر در خیابان به اجبار و زور شده و در یک اقدام شجاعانه و انسانی، بلافاصله برای نجات دختر جوان اقدام می‌کند.

متاسفانه هر ۲ جوان مزاحم، که حسب بررسی به‌عمل آمده دارای سوابق متعدد کیفری هستند، در واکنش به دفاع شهروند سبزواری از دختر جوان، ناجوانمردانه با سلاح سرد وی را از پشت سر مورد اصابت چاقو و سپس نفر دوم از روبه‌رو مورد جرح شدید قرار می‌دهند و پس از ارتکاب جرم از محل متواری می‌شوند.

بلافاصله اکیپ جنایی در معیت بازپرس، تحقیقات خود را آغاز و با تلاش مستمر در کمتر از ۱۰ ساعت ضاربین شناسایی و به اتهام مشارکت در قتل عمد دستگیر می‌شوند.

با توجه به جنبه عمومی این جنایت وحشیانه و به دور از انسانیت انتظار می رود دستگاه قضایی در اسرع وقت پرونده این جانیان و اراذل را در دستور کار قرار داده و آنها را به سزای عملشان برساند.رادار اقتصاد شهادت این مرد شجاع سبزواری را به خانواده این آمر به معروف تسلیت عرض می نماید.

فیلم: اشک‌های مادر شهید آمر به معروف سبزوار

حضورمسئولان استانی در منزل مرحوم حمیدرضا الداغی

معاون استاندار، فرماندار ویژه و برخی مسئولان سبزوار با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر، حمیدرضا الداغی دیدار کردند.

حضورمسئولان استانی در منزل مرحوم حمیدرضا الداغی

حسین ابراهیمی کُردیانی در دیدار خانواده شهید حمیدرضا الداغی که دو شب پیش در جریان دفاع از نوامیس مردم، توسط اراذل مضروب و به شهادت رسیده بود، اظهار کرد: شهید الداغی باغیرت و بزرگمردی، در مسیر دفاع از ارزش های اسلامی و فریضه امر به معروف، جان خود را فدا کرد.

ویدئو: لحظه چاقوکشی و قتل ناجوانمردانه مرد مدافع دختر جوان در سبزوار

وی افزود: ساعت ۲۱:۳۰ جمعه، هشتم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر ضرب و جرح این فرد، توسط ۲ نفر اشرار به دست ما رسید که موضوع مورد پیگیری قرار گرفت. پس از گزارش های رسیده از دستگاه های امنیتی و بررسی مستندات میدانی، جمع بررسی‌ها حاکی از آن بود که این عزیز که مقابل یک مرکز آموزش زبان، منتظر فرزند خود بود، متوجه درگیری و مزاحمت ۲ شرور نسبت به ۲ خانم نوجوان شده بود که به حکم وظیفه انسانی و دینی، نتوانست بی اعتنا از کنار آن بگذرد.

ابراهیمی ادامه داد: شهید الداغی با روحیه ای شجاعانه و غیرتمندانه در دفاع از ناموس مردم، سینه خود را سپر این حادثه نمود و به مقابله با اشراری برخاست که قصدشان شرارت و ایجاد مزاحمت برای ۲ بانو بود. پس از رهایی خانم ها از دست اشرار، آنان به آمر به معروف حمله کرده و وی را از پشت و رو به رو با ضربات متعدد چاقو هدف قرار داده و به شدت مجروح کردند که پس از انتقال وی به بیمارستان، به دلیل شدت جراحات وارده، پس از ساعاتی جان باخته و به فیض شهادت نائل آمد.

جزئیات تشییع پیکر شهید امر به معروف در سبزوار

ویدئو: لحظه چاقوکشی و قتل ناجوانمردانه مرد مدافع دختر جوان در سبزوار

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به جزئیات برنامه تشییع پیکر این شهید والا مقام امر به معروف گفت: گفت: با هماهنگی خانواده شهید، ستاد مراسم تشییع پیکر شهید "حمیدرضا الداغی" تشکیل شده است و آیین تشییع پیکر این شهید، روز سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح از مسجد جامع تاریخی سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

فیلم:حجله شهید جوان سبزواری

فیلم اعترافات قاتلین شهید الداغی:

تشییع پیکر شهید حمیدرضا الداغی در مشهد/ طنین فریاد "شهید غیرت سلام"

تشییع پیکر شهید حمیدرضا الداغی در مشهد/ طنین فریاد "شهید غیرت سلام" + فیلم و تصاویر

جمعیت چند ده هزار نفری مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر شهید حمیدرضا الداغی نشان از عشق و ارادت مردم مشهد به شهدا و ایستادگی آن‌ها پای نظام و انقلاب دارد.

مردم شهیدپرور مشهد امروز با حضور خود در مراسم تشییع شهید، آمده بودند تا نشان دهند هنوز هم پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب و اسلام هستند.

مردم شهید پرور مشهد امروز ازخیابان امام رضا(ع) و از مقابل مهدیه مشهد با اجتماع عظیم خود پیکر مطهر شهید حمیدرضا الداغی که نه به خاطر خود بلکه برای دفاع از ناموس این سرزمین جان خود را فدا کرد را به سمت حرم مطهر رضوی بدرقه کردند.

در مراسم تشییع این شهید دیار سربداران، تشییع‌کنندگان با فریاد حیدر حیدر و شهید باغیرت، شهادتت مبارک،مرگ بر آمریکا ، هیهات من الذله،ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم و لبیک یا حسین(ع) سردادند و انزجار خود را از برهم زنندگان جامعه و دست درازان به نوامیس جامعه نشان دادند و خواستار رسیدگی قانونی به اقدام ددمنشانه ای که منجر به شهادت آمر به معروف دیار سربداران شد بودند.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد،معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طبیعی است که کسی نتواند در مقابل احساس مسئولیت نسبت به ناموس مردم کوتاهی و بی توجهی کند و این شهید عزیز تابلو روشنی از سیمای مردم ایران بود که عزت، شرف و غیرت را در مقابل افرادی که بی غیرتی، بی شرفی و بی عزتی را می‌خواهند رواج دهند، به نمایش گذاشت.

وی با بیان این مطلب که شهیدحمیدرضا الداغی، نه تنها شهید غیرت و مردانگی بلکه شهید ارزش‌ها است گفت: مردم مشهد امروز آمدند تا از ناموس داری و غیرتمندی این جوان عزیز عقب نمانند و بر این خط باطلی که رسانه‌های دشمن به آن دامن می زنند، خط بطلان بکشند.

گفتنی است، پیکر این شهید مطهر صبح سه شنبه از مقابل مسجد جامع تاریخی سبزوار تا گلزار شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

ویدئو: لحظه چاقوکشی و قتل ناجوانمردانه مرد مدافع دختر جوان در سبزوارویدئو: لحظه چاقوکشی و قتل ناجوانمردانه مرد مدافع دختر جوان در سبزوارویدئو: لحظه چاقوکشی و قتل ناجوانمردانه مرد مدافع دختر جوان در سبزوارویدئو: لحظه چاقوکشی و قتل ناجوانمردانه مرد مدافع دختر جوان در سبزوار

پیکر شهید غیرت حمید الداغی در سبزوار و با شکوه تمام تشییع شد + فیلم

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد خبر: 41999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 101
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      70 59
      نیروی انتظامی مشغول بی حجابها باش اوباش و اراذل رو نگیر و اگر گرفتی زود رهایش کن
      • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
        25 35
        واقعا که چه آدم های با چه ذات کثیفی هستین،توی این جامعه خوبی هم ب کسی نیومده
      • حمید IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
        28 13
        تو دیگه چه موجودی هستی
      • مدافع ولایت IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
        14 20
        لعنت بر امثال شما
      • حسین IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
        31 13
        نکنه تو یکیشونی؟ همین عوضی ها کشورو ناامن کردن که یک شهروند ساعت هشت به بعد جرعت راه رفتن تو یه خیابون خلوتو نداره یک جامعه سالم نیاز به علم جامعه نشینی داره که این عوضی ها ندارن و فکر میکنن اون چاقورو بگیرن دستشون شهر میشه ماله اونا به نظر من باید این موضوع اراذل اوباشو خیلی باید جدی بگیرن و با قاطعیت و تو یک عملیات ۳روزه همشونو جمع کنن.
      • زهرا IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
        34 33
        دیگه نیر و انتظامی که زبل خان همه جا اینجا اونجا نیست که .تاوان همه چیو بده. والله جو جامعه رو جوری کردن بعد مهسا خانوم امینی که مامور ننه مرده جرات امر به معروف نداشته باشه وگرنه آمریکا رو گسیل میکنین تو کشور.بیحجابا خودشون دنبال این نوع آزادی هستند.بیحجابی و بی عفتی زنها همین عواقب رو داره این تازه ی گوششه
      • ناشناس IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
        9 11
        آدمی تو احمق؟معلومه نیستی یه بی غیرت هستی
      • محسن IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
        3 1
        همینطو اگر ضعف اون همه دستگاه های فرهنگی و تبلیغاتی که بودجه های کلانی میگیرن و نه روی فرهنگ و نه کار اجتماعی خاصی انجام میدن مثلا اون بچها ها قبلا بازداست شدند ایا اصلاح هم شدن؟ ایا اصلاح پذیر نبودن؟ اصلا کسی باهاشون صحبت کرده؟ کسی بهشون فن و حرفه یاد داده؟
      • علی FR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
        4 6
        تا وقتی بی حجابی باشه .همین آشه وهمین کاسه.اینجا خارج نیست که زنا لخت بگردن و وسط خیابون بهشون تجاوز بشه کسی ککشم نگزه.اینجا ایرانه.با کلی از همین مردای باغیرت که غیرت شون اجازه نمیده با ناموس شون اینجوری رفتار بشه.....جمع کنید دیگه خواهشا
      • علی FR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
        7 2
        تا وقتی بی حجابی باشه .همین آشه وهمین کاسه.اینجا خارج نیست که زنا لخت بگردن و وسط خیابون بهشون تجاوز بشه کسی ککشم نگزه.اینجا ایرانه.با کلی از همین مردای باغیرت که غیرت شون اجازه نمیده با ناموس شون اینجوری رفتار بشه.....جمع کنید دیگه خواهشا
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      45 8
      این حجم از نابسامانی در یک سرزمین خیلی عجیبه! آن هم در سرزمین شیعه
      • مرتضی@ IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
        8 1
        خدایاخودت به دادمون برس
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      34 13
      بدی که داره ایناسابقه شرارت وقلدری دارن بعدازادشدن هم ادم نمیشن بقین کسیکه سابقه کیفری متعددداره مثلاکجاهاراهش میدن کاربکنه،هیچ جایی جاندره ایناروبایدکلکشون رودادگاه بکنه تاابدنگهشون داره کارازشون بکشه.بغیرضرربرای جامعه هیچ سودی ندرن.
    • مشخصات قاتل الداغی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      11 8
      حمیدرضا اذری ، ۱۵ ساله از روستای شامکان
    • وطنیم ایراندی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      31 10
      مماشات با گرگ ها جفاست در حق گوسفندان انتقادی که وارده اونم اینکه نه اونجوری که ناموس مردم را از پشت بغل کنه و پرت کنه داخل ون گشت ارشاد نه هم اینکه جامعه را در بحس حجاب شل و ول کنن این جور مسائل پیش بیاد خدا وکیلی هم خون کشته شده هم کشنده باعث و بانی این دو خون ریخته شده اون دسته خانوم های هستند که روسری که ندارن ناف که مشخصه شلوارها شونم انگاری گرگ دریده جوان بدبخت هم انگاری الوچه ترش خورده اب از دهن و لوچه اویزانه یه فکری به حال بحران زده جامعه بکنید
      • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
        20 14
        دقیقااااا و صدالبته اگه از جهت اقتصادی مردم رو بسمت فقروفحشا سوق نمیدادن مردمم تابع قوانینشون میشدن ،خیلی از بی حجابا شنیدم اقتصاد رو درست کنن ما چادری میشیم .لعنت به مسیولین بی کفایت ....
    • آنا IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      22 15
      درود به شرفت روحت شاد مردبزرگ نمیدونم این پیام منو ارگانهار انتظامی وقوه قضائیه میبینن یا نه برای من که یک زن هستم با سه دختر که برای ناموس مردم یک دخترجوان مورد حمله چندین مردمسلح قرار گرفتیم فقط چون هیچکدوم ما نمردیم بهمون گفتن غلط کردین ازش دفاع کردین پرونده روبستن بازور وتهدید شاید من یا یکی از اعضای خانواده ام میمردیم ازماهم قدردانی میشد هم شهید محسوب میشدیم من مشابه این فیلم دارم که چطور وحشیانه ریختن تو خونه من با اسلحه سرد وگرم به خاطر حفظ جان دخترام از اون محل رفتم الانم این پسر جون آسمونی شد والا هیچکسی نبود واگرم بود میگفتن به توربطی نداشته من دیگه تا عمردارم اگه ببینم چشمم ومیبندم تمام
    • فرهنگی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      42 23
      ای هرزه های خیابانی حواستون هست ،مرد ایرانی غیرت داره.اون بی غیرت هایی که کنار زنهای شیطان صفتشون تو خیابان قدم می زنن و به اعتقادات ما دهن کجی می کنن بدانن که اراذل و اوباش روزی سراغ شما هم می آیند باز هم باید مرد با غیرت ایرانی سر کثافت هایی مثل شما خونش ریخته شود.مادر این شهید داغدار شد به خاطر اینکه خانواده ی اون دو دختر کم عقل و نا دان عرضه ی تربیت بچه نداشتن و دو تا بی بند و بار تحویل حامعه دادن از نیروی انتظامی هم می خواهیم که این دو دختر را هم همراه پسران چاقو کش به اشد مجازات برساند تا دزس عبرت بقیه دختران شوند.خانواده هایی که به دانش آموز ابتد ایی نظارت ندارند که در راه مدرسه مقنعه از سر برمی دارند حق ندادند فردایی اگر برای بچه هاشان اتفاقی افتاد از دولت مطالبه گر باشند
      • من US ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
        28 16
        کشورهای زیادی هستن ک حجاب ندارن و کشورشون خیلی آرومه همه چی رو به حجاب وصل نکنین اداره کردن کشوره ک کشور و به اینجاها میکشونه وقتی وضعیت اقتصادی بد باشه کار نباشه کشور به سمت بدی میره
      • ... IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
        10 4
        شما چرا تند میرید ربطی ب حجاب نداره احترام بزارید لطفا در ضمن دو تا دختر نبوده و ی دختر بوده اون یکی دختر خود شهیده و متاسفم برای شما ک فکر می‌کنید تقصیر اون دختره اتفاقا نه بی بند و بار بوده و بی تربیت پوشش اون دختر هم معمولی بوده اون پسرا هستن ک عین گشنه ها دنبال دختر و ناموس مردم هست
      • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
        1 3
        ...نخور بابا
      • Asmodeus IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
        2 0
        ببین عزیز من شما بهتره قبل هر صحبتی خوب به حرفات فکر‌کنی که چه حرفی ازت خارج‌میشه الان کره جنوبی و شمالی مقنعه یا روسری یا حتی بعضی از اونها لباس پوشیده دارن؟ مشکل اصلی بعضی از مردا و زنای بی غیرت و عوضیه که نمیتونن خودشونو‌کنترل کنن و مراقب چشمه خودشون باشن الان خیلی بی‌حجاب داریم که از صدتا با حجاب با غیرت تر و با معرفت تره خوده من...با اینکه حجابی ندارم اما به هیچکس نگاهی ننداختم و هیچوقت توی اجتماع به هیچکس بی احترامی‌نکردم بهتره شمام به دختر مردم بی احترامی،و یا به تربیت خانوادشون توهین نکنی
      • مهدی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
        3 0
        سلام، اول باید از مسئولین!!! پرسید، کسی که سابقه مشارکت در قتل داره با ۱۶ سال سن، چطور بیرون از زندان است؟؟؟
      • فرزانه IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
        1 0
        کاملا درسته
    • فاطمه زینلی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      33 12
      درود بر خانواده حمیدرضا. این جوان سر سفره پدرو مادر بزرگ شده که به جا رفتار کرد و غیرتمندانه عمل کرد و شرم بر خانواده آن دو دختر ولنگار تف به روی پدرو مادر چاقوکش ها و بدحجاب ها. که بی مسئولیتی شان هم جوانهای خودشان را آسیب رساند هم جوان خانواده دیگر را.
      • Asmodeus IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
        2 0
        و تف به پدر و مادری که بچشو با عقیده نژاد پرستانه بزرگ کرد
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      20 4
      متاسفانه در جامعه ما از این افراد کم نیستن که دست به شرارت میزنن فقط بخاطر اینکه اسم ورسمی برای خودشان به دست بیارن باید این افراد از طريق محله ها شناسایی شون و همیشه زیر نظر باشن واین جور آدمها باید ترس از قانون داشته باشن حتی برای کوچکترین دعوا بیشترین مجازات رو تحمل کنن که دیگه دست به خشونت نزنن فقط باید ترس از قانون داشته باشن
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      25 2
      وقتی با ارازل برخورد سخت نمیشه و فوری این آشغالها رو آزاد می کنن و تو جامعه رهاسازی می کنن نتیجه میشه این! پلیس ارازل رو می گیره دادگاه همون روز آزادشون می کنه میگن عدله ندارید، الان خون این این شهید عدله قابل قبول هست؟
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      28 1
      سریعتر به دار آویزون شون کنن این قاتلهای وحشی رو ، نفس این آشغالها مسمومه
      • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
        19 13
        خدا لعنت کنه تمام دخترا فاحشه کثیفو که بازم بااین دردی که مادر پسر داره میکشه باز زنده اندخدا چرا دنیا اینجوری دعاکنید امام زمان بیاد
      • م IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
        10 1
        واقعا اینجور ادامهای وحشی و چا کش که هنوز مشخصه که سن شون ۱۶ تا ۲۰ ساله از داعیشیها بد ترن. باید اینجور کثافت رو از جامعه پاک کرد باید اونها رو ذجر کش بکنن
      • ناشناس IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
        0 0
        من نفرتم.از اون دخترهااست.وخوانواده شان.بایدتاوان.خون این جوان.را بدهند. همین خانومها.انگارنه انگارکه.جوون.مردم.دارن میکشن.راهشان گرفتن محل راترک کردن.هیچ عکسل عملی ازخودشان ندادن
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      29 4
      دختران با پسرها آشنا بودند تو رو خدا دخترها تون رو جمع و جور کنید که این همه مصائب ببار میاد
      • ناشناس IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
        3 0
        ایول
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      27 8
      اعداااااااااااام و شلاق هر دو نفر در ملا عام خواسته مردمه خواسته من هموطنه اینها مفسدین اصلی و محاربین فی الارض هستند
      • داود IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
        0 1
        درسته
    • Majidrx IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      15 1
      من موندم این بزدل چطور سه سال پیش یه درگیری داشته که یه نفر دیگم توش به قتل رسیده گزارشگر بهش میگه پس یه قتل دیگه هم داشتی میگه آره پس چطور آزاد شده؟
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      10 1
      تقدیر و تشکر ویژه از نیروهایی که این دو اوباش را رها و یله داخل جامعه ول کردند تا این فاجعه رقم خورد.
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      12 1
      من تهش نمدونم جرا اون دوتا دختر با یکی دیگ رفتن... بعد چرا اونیکیشون پوشش مناسب نداشت کل لباس قرمز زیرش مشخص بود..خب شماها ک شب بیرون میرید چرا یکم خودتونو نمی پوشونید
    • اشکان IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      13 1
      دمش گرم براش مهم نبود که این دخترا حجاب دارن یا نه ولی این دوتا اراذل بی ناموسا زنده بودنشون برای جامعه ضرره اگرم به کسی میگن شهید به این میگن چاقو رو دید ولی فرار نکرد وایستادو دفاع کرد
    • محمد IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      8 0
      نیروی انتظامی و قوه قضائیه وهمه چیز درگیر مسائل نامربوط میشن، چاقو شده وسیله بازی بچه هایی که آینده شون تباهه یه سر به پیج های چاقو فروش بزنید، نصف خریدار هاشون و البته تولیداتی که فقط و فقط برای جنایت و دعوا... هست نوجوان هستند، یه سری تولیدات دارن فقط فقط برای زورگیری کاربرد داره، یه سری تولید برای فقط ناکار کردن فرد مقابل و هیچ کس ککش نمیگزه، اراذل به ما حمله کردند و زدند و در قبال تماس ما با پلیس با خنده میگفتن نه خودت میتونی کاری کنی و پلیس... اصلا همین دعوا جرم عمومی اصلا نیست و تا شکایت شخصی نشه کسی اصلا پیگیرش نمیشه، طبیعیه که یکی یبار به غلطی کنه و تنبیه نشه جریح تر از قبل به جنایت و جرم ادامه خواهد داد.
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      6 1
      فقط دو دقیقه با من وارد یه خیابون بشن
    • جاسم منصوری IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      12 0
      اگه شرف دارید توی ملع عام اعدامشان کنید
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      14 1
      بعنوان یه هموطن وایرانی مسلمان خواهان قصاص خون شهید رو دارم اون دوجوان وامسال اونها که خون بر جگر مادران شیر حلال داده میکنند لایق زندگی نیستند ونفس کشیدنشون جز گناه نیست.نان حروم پدرانشون وشیر کثیف مادرانشون نتیجش فقط باید طناب دار باشه...ما پرازخشمیم وخواهان قصاص
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      15 4
      حیف این جوان که فدای ۲تا ؟نده شده.
    • ز ک IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      12 3
      با امیرالمومنین محشور بشی غیرتمند جوانمرد اشد مجازات برا قاتلین واون دو تا دختر خدا نبخشه زنها ودخترا بد حجاب وبی بند وبار
    • شهرام IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      6 0
      کاری ندارم که هیچ درکی از اتفاقات این مملکت اکثر جون ها ندارن ولی یه کم بد حجاب ها فکر کنن پشت این اتفاق که ناهنجاری محسوب میشه برای فرهنگ و تفکر حال حاضر کشور چقدر از این اتفاقات قرار بیفته که چهارتا جوجه الاغ که به سن بلوغ رسیدن یه کم به خودشون بیان
    • ali IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      7 3
      توی کامنت ها میخوندم یه عده سوالشون اینه چرا اوباش سابقه دار ازاد توی خیابان راه می رن، خب هموطن این اوباش اگر اعدام میکردن که به قول خودتون فتنه 1401 رو کی میخواست جمع کنه؟
    • Mahdi IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      9 0
      اینا دوتا بچه ... بودن که از ترس همیشه چاقو همراه داشتن ، ناجوانمردانه از پشت اونم با چاقو زدنش اونم دست خالی بوده ، دوتا کفتار بودن باید بدن اول داداش مقتول اینارو ... بعد اعدامشون کنن ،
    • هادی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      9 7
      همه ی این فتنه ها از بی حجابی سر میزنه...قوه قضائیه باید محکم وقاطع جلو بدحجابها وبی حجابها بایسته...مماشات کافیست
    • سیامک IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      7 0
      اونهایی که عرضه ندارن شهوتشونو کنترل کنند و جلوی یک هوس را بگیرند هیچ شرارت و حیوان صفتی ازشون بعید نیست
    • سیدکاظم العلوی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      7 0
      من ازدیارخوزستان دیار۸سال جنگ به خون شهدا احترام بگذارید و این ملعونین درملاء عام اعدام شوند حقوق بشر دین اسلام تعیین می‌کند نه دین اهل کتاب من طلبه ونه وابسته ولیکن خوزستان محشرحجاب نوامیس شهرسربداران با شهادت جوان برابر۱۰۰سال جنگ تحمیلی شهادتش مبارک باد اعدام اراذل هرچه سریعتر انجام شود بابی حجابی اشد مجازات وخودمردم برخورد کنند هماننداین شهید الداغی اعدام این قاتلین ودفن آین مزدوران دورازازاهل قبورمسلمین شوند
    • امین تاج IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      11 0
      هردو نفر رااعدام کنین تا این مادر از خون سرخ فرزندش که شهید غیرت غیرتها بود بگذرد کی میشه فیلم و عکس های دو نفر جدید بیاد روی صفحه گوشیها
    • Mehdi IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      3 0
      قاتلین کفتار صفتش باید اعدام بشه در همون خیابون...نباید رحم شه به این ارازل اوباش ها...درس عبرت بقیه جوجه لات ها بشه
    • مهزیار IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      8 0
      آهای مردم یه جووون ناب توسط دوتاحیوون بی مصرف بخاطردودخترشهیدشده توروخدامواظب دختراتون باشین واوناروازتوخیابوناجمع کنین
    • محمود IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      4 0
      خدا اجر و پادشت رو بده ان شاءالله جوون
    • محمدرضا IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      3 0
      یکی نون حلال خورده میشه مثل این شهید یکی نون حرام خورده میشه امثال این چاقوکش های شیطان صفت
    • ملوچ IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      3 0
      قوه قضائیه غیرت دارید... قمه کشی ریشه کن.... مطمن باشه دیگه این اتفاقات نخواهد بود.... بازم به غیرت جوانان زمان قبل هرچی بودنند... بی ناموس بی غیرت نبودنند... باید لوطی هایی محله برقرار بشه... امنیت مطالبه خواهد شد....
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      1 0
      چرا دارین میگین آمر به معروف این جوان برومند هیچ هم مال شما نبوده بلکه مدافع ناموس این کشور بوده
    • فرهنگی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      3 0
      فقط اعدام فوری
    • محمد IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      3 0
      سلام اولا قوه قضایه باید اشد مجازات را در نظر بگیرد تا اینجور بی‌غیرتی ها از جامعه ریشه کن بشه و از خانواده شهید قدردانی میکنم که چنین فرزندی بزرگ کردن وبه جامعه تحویل دادن روحش شاد اون کسی که از نیروی انتظامی انتقاد کرده و گفته اوباش رو رها کنن او خودش از اون بیغیرتاهاس همون باید اول باز جویی بشه تا فهمیده بشه از کدوم ارگان یا از کدوم حزب هس .از مسئولین تقاضامندم در سریعترین زمان به صحنه جرم برسن بعد از قوه قضائیه خواهش میکنم ای اوباش های بی خانواده رو از زندان رها نکند اونا جاشون باید لونه موش باشه نه سطح جامعه
    • عزیزاله براهویی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      3 0
      واقعا زبانم ازاین همه شجاعت ومردانگی.واونطرف این قدرنامردی وناجوانی قاصره روحش شاد وبهشت برین جایش.وخداوندخانواده این قاتلین خراب کنه که این هارابی سرپرست ویل دارند....خداوند همه ماراهدایت کنه...
    • بهی IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      3 4
      تمام مدافعان ومشوقان بی حجابی،دختران وزنان بیحجاب،وبخصوص مردان بی غیرتی که نمیتونن یا نمیخوان جلو ناموسشون رو از وسوسه گری وتن فروشی درملا عام بگیرن ،در قتل این شهید عزیز و آتشی که تاابد بر دل این مادر داغدیده گذاشتند، شریکند
    • سیروس IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      6 2
      درود بر غیرت و شرفت ! ولی آن دختر بدحجاب هم بی تقصیر نیست.. بدحجابی عامل فساد است
    • علی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      2 0
      اعدامشون کنین
      • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
        3 0
        خداوند ازسربازان گمنام امام زمان محافظت کند.این جنایت کاران راهم بسزای اعمال ننگین شان برساند وبه زنان دختران حیاوعفت دهدکه هیج وقت مادران وخانواده هایی را تا ابد داعدارنکنن امین
    • علی IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      2 0
      این کثافتها رو زود اعدام کنید
      • نوکر امام زمان IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
        2 0
        فقط و فقط اعدام در ملع عام تا یکمی دل این مردم هم خنک بشه روحت شاد آقا حمید خدا با چهارده معصوم مشهورت کنه
    • مهراب صالحی IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      1 0
      درود به شرفت . خسته نباشی دلاور خداقوت پهلوان شیر مادر و نام پدر حلالت
    • محسن IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      0 0
      اگر بهش میگن امربه معروف پس توی فیلم چرا امر به معروف نکرد؟ یهو و شدید بهشون لگد زد دقت کنید که اون اقای میانسال هم باهاشون حرف زد اونا هم بهش چاقو نزدن اینجور مواقع بهتر هست به پلیس زنگ بزنیم گشتهای پلیس کمتر از ۵ دقیقه میرسن توی اون شرایط اگر مقدور هست باید فقط سرگرمشون کرد تا پلیس بیاد، نه اینکه حمله کرد. اون مرحوم نباید دست خالی حمله پی کرد چون اون وقت شب عادم عادی خیابان نمیاد و اکثرا چاقو دارن
    • محسن IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      2 0
      ادن چاقو کشی اون دو بچه ی زیر ۱۸ سال نتیجه ی فروپاشی اجتماعی و بعد فروپاشی اقتصادی هست. تا وقتی این فروپاشی ها درست نشه این ها ادامه خواهد داشت و هیچ امنیتی نخواهد بود. اگر از بدو تولد دولت روی کودکان و زندگی و روش زندگی اونها سرمایگذاری می کرد، اگر مدارس رو جذاب می کرد که باعث فراری اونها از مدارس نشه، این چنین افراد شروری رشد نگرده بودند دقت کنید که عده ای میگن توی امریکا دخترها جرات ندارن شب بیرون برن ولی ایران امنیت داره، ولی خب این موضوع خلافش رو ثابت کرد
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      1 0
      شهید بزرگوار برادرعزیز روحت شاد ان شاءالله با امیرالمؤمنین محشور شوید وازخداوند برا خانواده محترمشان صبری جزیل خواهانم
    • مرد IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      2 0
      روحت شاد شهید عزیز♥️ اعدام در ملا عام..تنها خواسته امت غیور و شهید پرور ایران باید ریشه یابی کرد که چرا دوتا بچه زیر ۲۰سال باید اینقدر سابقه کیفری داشته باشن!! لطفاً قوه قضاییه عزیز هم لطف کنه و به اسم رأفت اسلامی، اینقدر به مجرمین عفو و آزادی نده تا شاهد این جور مسائل نباشیم..!
    • ایرانی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      2 1
      نیروی انتظامی کجا بوده نه گشتی نه زنگی نه چیزی کوتاهی از نیروی انتظامی و پلیس بوده پس این همه گشت گشت که می گن کجان؟
    • ایرانی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      2 1
      نیروی انتظامی کجا بوده نه گشتی نه زنگی نه چیزی کوتاهی از نیروی انتظامی و پلیس بوده پس این همه گشت گشت که می گن کجان؟
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      5 0
      این حروم زاده ها رو باید به یه روش متفاوت اعدام کنند...تو همون صحنه باید با شمشیر سرشونو از تنشون جدا کنند...بولله که تو ترسوندن اراذل و اوباش تاثیر داره....اینها قراره که اعدام بشن پس چه فرقی داره که با طناب دار اعدام بشن یا با شمشیر.....بسیاری از مردم با دیدن اینجور صحنه ها به این فکر میافتند که احتمال داره این حادثه برا خودشونم اتفاق بیافته پس به فکر میافتند که یه سلاح سرد یا گرم تهیه کنند و همیشه برای دفاع از خودشون و ناموسشون همراهشون باشه...اون موقعست که آمار اینجور شهادتها یا تلفات به یه شکل دیگه میره بالا....این همه اراذل و اوباش دستگیر شدند و زندان شدند خود این قاتل قبلا هم زندان بوده و سابقه داره...پس معلومه که یه جای کار میلنگه که اون مجازاتها درس عبرت براش نشده و باز هم اقدام به شرارت میکنه...شیوه و شدت مجازاتها باید عوض بشه...دیدن بریدن سر با شمشیر خودش دلهره آور و ترسناکه....بریدن دست و پا خودش ترسناکه......بخدا قسم که اون اوباش و یا دزد وقتی با چشم خودش ببینه که امکان داره با ادامه شرارت سرش با شمشیر قطع بشه یا دست و پاشو با شمشیر قطع کنند...طرف دست از اون کارش بر مید
      • ا ت ا تا ت IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
        1 0
        درسته
    • سرباز امام زمان IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      0 0
      مرگ بر بی غیرت ها نیرو انتظامی باید این اشغال ها رو جمع کنه و پدرشون رو در بیاره
    • پیمان IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      2 0
      مصاحبه همسر مرحوم الداغی را ببینید متوجه خواهید شد نمی توانید غیرت ملی را به نفع خود مصادره کنید.
    • تت IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      1 0
      دخترچرابایدشب بیرون باشه ک اینم پیش بیادمیری بیرون باخانوادت بروبیاتحویل بگیر
    • وحید IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      1 0
      این دخترها حجاب داشتند و تقریبا بچه بودند نمیشه گفت مقصر دخترها هستن اون اراذل و اوباش که حرف زدن هم بلد نبودن و به غیراز این لهجه بدی هم داشتن مشخصه تازه از روستا آمده بودن و دوتا دختر با حجاب معمولی برای آنها حکم....... چی بگم اگه از اول اینقدر سفت نمیگرفتند الان با دیدن چهارتا تار مو اینها از خود بیخود نمیشدن
    • عبدالله IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      2 0
      تمام اتفاقات در کشور به بی لیاقتی و سوءمدیریت نظام برمیگردد! باید به ریشه این اتفاقات رسیدگی شود!! حکومت ابلهان....
    • اذر IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      0 0
      من خوب یادمه که پلیس ها تو خیابان و کوچه با باطوم و ...بودند و این ایجاد قوت قلب و امنیت میکرد اما الان با وجود پلیس و سپاه و بسیجی چرا در خیابان دیده نمیشوند شاید اگر حداقل یکی از این گروه دز خیابان بودالان خانواده ای عزادار نمیشد
      • فاطی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
        1 0
        ینی میگیدبه اضای هریک ادم بایدیه پلیس توخیابون باشه من میخام بدونم یه دخترساعت نه ونیم شب تنهاتوی پارک چی میخادحالاحجابش به ماربطی نداره تاکی بایدخون جوونای پاکمونوبخاطربیبندوباریه یه عده اشغال بدیم چن نفرمیتونن جای یکی مثله حمیدرضاروبرای ماپرکنن که سرشارازغیرت وجوون مردین این ارازل روزمین راست راست بچرخن بعدیه جوون مثل حمیدرضابره زیرخروال هاخاااک کاش صدهاجوون مثله این اشغالاکشته میشدولی یدونه ازاین جووتامون شهیدنمیشدکشورمابه این جوونااحتیاج داره
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      1 0
      با سلام و درود.قضاوت کار تخصصی است که به عهده مقامات محترم قوه قضاییه باید صورت گیرد.بعض از دوستان کار ناشایست اراذل و اوباش را به دختران نسبت ندهند اولا توی این فیلم آنها بی حجاب نیستند.اگر هم زن یا دختری بد حجاب باشد توجیهی برای مزاحمت نباید باشد پس مردانگی و انسانیت چیست.. جامعه اسلامی و مومن باید مردهای متعهد و مقید به اصول و قواعد اخلاقی باشند . خداوند به خانواده این شهید بزرگوار صبر و اجر عطا کند.وروحش را فرین رحمت فرماید.. امیدوارم که از این قبیل مصیبت ها در مملکت نداشته باشیم. و جوانان که سرمایه این وطن هستند عاقبت بخیر شوند.
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      0 0
      ولی ان لحظه شهید سرپا بود واصلن طوری رفتار کرد انگار چاقو نخورده فقط از جلو اونم با قامتی ایستاده سمت بالای کم رو نگهداشته بود وقدم می زد حتما بیمارستان هم کوتاهی کرده وگر نه نباید شهید می شده
      • رسول IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
        2 0
        خداوند صبر بده به خانوادش، هیف جونیش. در مورد این موضوع هم به نظرم دختره قبلش رابطه داشته یا نداشته بی حجابه یا با حجاب مهم نیست خدا عالمه و بس موسی به دینش عیسی به دینش در دین اجبار نیست، ولی زدن چاقو به قصد کشتن کلا جریانش فرق داره مگه با هرکی درگیرشدی باید چاقو بزنی.، باید این ارازل تازه به دوران رسیده بی وجدان رو جمع کنن متاسفانه فرهنگ ضعیفی داریم وباید فرهنگ سازی بشه ولی قبل از همه باید این ارازل اوباش جمع بشن از کوچه خیابان و درسی بدنشون که چشم عبرت باشه برا بقیه، هر عمل ناشایستی توان داره ما کشور اسلامی هستیم ولی اصلابه قران رجوع نمیکنیم قران میگه در دین اجبار نیست حالا هرکی میخواد دین داشته باشه حجاب رو رعایت کنه هرکسی میخواد نکنه دودش به چشم خودش میره
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      0 0
      شهادت مبارکت ای باغیرت ای شجاع ای رهرو امام حسین
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      0 0
      توروخداجمع کنین این بی حجابی رودیکه شروش دراومده واقعاامتاسفم به این نضام که اینجورنشسته کاریم نمیکنه
    • Moein IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      0 0
      #(زن،نجابت،امنیت)حمیدعزیزشهادتت مبارک
    • یونس IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      0 0
      خدا بیامرزد اون آقا پسر رو و روحش شاد همنشین خوبی ها میخوام یه مطلبی رو عرض کنم راجب نحوه برخورد و فرهنگ برخورد با اینجور مسایل به نظر بنده ما آدمها متاسفانه اکثر چون اهل فکر و تصمیم گیری عاقلانه نیستیم و زود واکنش نشون میدم باعث میشه همیشه توی زندگی با مشکل و مثل این اتفاق بسیار ناگوار و جان سوز ما رو هم تحث تاثیر قرار بده چون بلاخره اون آقا پسر از جنس خودمونه میخوام اینو بگم اون دخترها تحت تربیت والدین و انتخاب خودشون خواستن با اون شخصیت های ولگرد و بیشخصیت باشن و نباید این خدابیامرز این مدلی بیاد تحت تاثیر قرار بگیره و این مدلی مثلا بخواد راهنمایی کنه که به قیمت جانش تموم شد و ماروهم ناراحت بابا وقتی دیدی این قضیه رو باید با زبان خوش سوال میپرسید از اون دختر پسرها که قضیه چیه که اینجوری دارن واکنش نشون میدن اگه اهل مدارا و گوش کردن و منطق بودن و میدید اینجورین خوب ادامه میداد که کمک کنه و به راه راست نصیحت کنه ولی میدید که اینا اهل نصیحت و بیشعورن و این مدل وحشی گری واکنش نشون میدن باید میزاشت و می‌رفت چون بلاخره نصیحت انسانی و خدا گونشو به جا آورده نباید خدابیامرز این مدلی می
    • فرهنگ IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      0 0
      خدا بیامرزد اون آقا پسر رو و روحش شاد همنشین خوبی ها میخوام یه مطلبی رو عرض کنم راجب نحوه برخورد و فرهنگ برخورد با اینجور مسایل به نظر بنده ما آدمها متاسفانه اکثر چون اهل فکر و تصمیم گیری عاقلانه نیستیم و زود واکنش نشون میدم باعث میشه همیشه توی زندگی با مشکل و مثل این اتفاق بسیار ناگوار و جان سوز ما رو هم تحث تاثیر قرار بده چون بلاخره اون آقا پسر از جنس خودمونه میخوام اینو بگم اون دخترها تحت تربیت والدین و انتخاب خودشون خواستن با اون شخصیت های ولگرد و بیشخصیت باشن و نباید این خدابیامرز این مدلی بیاد تحت تاثیر قرار بگیره و این مدلی مثلا بخواد راهنمایی کنه که به قیمت جانش تموم شد و ماروهم ناراحت بابا وقتی دیدی این قضیه رو باید با زبان خوش سوال میپرسید از اون دختر پسرها که قضیه چیه که اینجوری دارن واکنش نشون میدن اگه اهل مدارا و گوش کردن و منطق بودن و میدید اینجورین خوب ادامه میداد که کمک کنه و به راه راست نصیحت کنه ولی میدید که اینا اهل نصیحت و بیشعورن و این مدل وحشی گری واکنش نشون میدن باید میزاشت و می‌رفت چون بلاخره نصیحت انسانی و خدا گونشو به جا آورده نباید خدابیامرز این مدلی مپ
    • علی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      1 0
      سلام بر تمام شهدا جنگ سلام بر جانبازان عزیز سلام بر شهدای مدافع امنیت سلام بر شهید باغیرت و جوان ای شهید عزیز من رو هم اگر قابل دونستی دعا کن اقا جان به وساطتت خیلی نیاز دارم دوستت دارم با غیرت نترس شجاع تو مردانه در مقابل چاقو و دو نفر انگل جامعه ایستادی و با شجاعت دفاع کردی قربونت بشم قربون اون غیرتت عزیز دل برادر گلم روحت شاد باشه انشالله
    • هیچکس IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      1 1
      قشنگ مشخصه چیکاره هستن آخه پشمک بری تو زندان دیگه حکایتش فرق بیرون با ملایمت چوپوقتو چاق میکردن
    • حسین IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      1 0
      من از خوندن کامنتها واقعا تعجب میکنم و افسوس میخورم ، همه اشخاص رو قضاوت میکنن ، اون خانومها و حتی اون دو پسر چاقو کش هم قربانی شرایط بد امروز جامعه هستن ، دلیل این اتفاقها باید ریشه یابی بشه ، این یک نمونه کوچیک از دردهای بزرگ جامعه امروز ما هست ، دردهایی که در درجه اوووول ریشه در فقر اقتصادی و ب واسطه اون ریشه در فقر فرهنگی ، گسستن بنیاد خانواده ، مرگ انسانیت ، نبود ازدواج و و و داره ، اینها تازه شروع درد هستش ، به قول خود حضرت محمد فقر بیاد هممممه چیز نابود میشه ، جامعه ما داره رو ب قهقرای بزرگی میره
    • ماندانا IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      0 0
      روی سخنم با اون دخترهاس که خیلی بیخیال حتی یه فریاد هم برای نجات اون جوان نزدن این دخترهای شیطان صفتی که در اون ساعت شب با دوست پسرهاشون بیرونن ، مطمینا اون پسرها هم از شما در خواست های نابجا خواهند کرد ، این درگیریها در سطح شهر خیلی زیاد دیده میشه دخترهای بد هم داریم همینطور که پسر بد داریم اگر این دخترها مجازات نشوند باید همیشه شاهد چنین صحنه هایی باشیم که پسران خوب و باعیرت ما توسط این شیاطین کشته شوند از دولت و نیروی انتطامی درخواست داریم تا با ان دخترها به شدت برخورد بشه ، چون خود به من به شخصه خیلی زیاد شاهد همچنین مناطری هستم که دختران بی بندبار با دوست شدن و رفتارهای زننده با این پسران وقتی به مشکل بر میخورن در اون زمان از مردان دیگه کمک میخوان و باعث ایجاد قتل و کشتار و دعوا میشن لطفا جلوی این زنان و دختران فتنه رو بگیرید تا کی باید شاهد این کشتارها باشیم به خدا اگه دختری متانت داشته باشه هیچ کس مزاحمش نمیشه
    • فراهانی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      0 0
      خداوکیلی اون دختری که باحجاب نامناسب آمده تو خیابون باعث درگیری وشهادت رسیدن یک آمدم باغیرت شده باید شرم کند وخودشو اصلاح کنه دیگران هم درس بگیرن
    • محسن فشندی نژاد US ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      0 0
      از کجا مطمعنید که این دو نفر این جوان رو کشتند، این که تو فیلم صحیح و سالم بعد به اصطلاح چاقو خوردن داره برای خودش راه میده اگه چاقو کشنده بود ، دیگه بعد چند ثانیه انگشت شمار باید میافتاد زمین ولی انگار نه انگار که ضربه ی چاقوی مرگبار بوده، حتما جای دیگه کشته شده یا این کل درگیری نبوده .
    • .... IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      0 0
      سلام تو رو خدا جلوی بد حجابی روبگیرید
    • ف .سروش IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      0 0
      مردم سبزوار موقع تشییع پیکر شهید الداغی همه بودید. پس چرا اون شب که همه خیابون بودید و از کنار شهید رد می شدید کسی بهش کمک نکرد، چرا هیچ ماشینی نمود که شهید رو به بیمارستان برسونه. از شما متنفرم. شما اون شب شهید رو کمک نکردید و فقط تماشا کردید
    • ف .سروش IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      0 0
      مردم سبزوار، اونایی که از کنار شهید رد شدید و کمکش نکردید، ازتون متنفرم، شما اون شب شهید رو در خیابان دیدید ولی کمکش نکردید .از کنارش رد شدید ولی به بیمارستان نرسوندیدش. ننگ برشما