ماجرای تجمع و درگیری مقابل کلانتری در فنوج سیستان چه بود؟

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از صدور دستور ویژه فرمانده انتظامی استان سردار جلیلیان برای بررسی حادثه تصادف فوتی دو موتور سیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد سرهنگ علی رحیمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: غروب مورخه پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت دو نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور ماموران پلیس در صحنه، عده ای با طرح شائبه بروز حادثه بر اثر برخورد خودروی انتظامی با موتورسیکلت سواران جو را متشنج نمودند.

سرهنگ رحیمی در خاتمه گفت: برابر دستور سردار جلیلیان به منظور بررسی نقش یا عدم نقش ماموران در بروز این حادثه تیم هایی از کارشناسان انتظامی استان مامور به رسیدگی به حادثه و اعزام شده که در اسرع وقت نتیجه را اعلام و در صورت تقصیر ماموران با آنان طبق مقررات و قوانین برخورد خواهد.

️سرهنگ رحیمی در پایان با توجه به برخی اقدامات اعتراضی تعدادی از بستگان صدمه دیدگان حادثه در مقابل یکی از مقرهای انتظامی، اوضاع کنونی را آرام و عادی اعلام نمود.

فارس نوشته است که شامگاه سه شنبه تعدادی از خانواده‌های مصدومان حادثه تصادف در مقابل کلانتری فنوج تجمع کردند. برخی از معترضان سنگ و شیشه به سمت ساختمان کلانتری پرتاب کردند و پلیس برای متفرق کردن این افراد مجبور به تیراندازی هوایی شد.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹
کد خبر: 41835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha