ببینید: استعفای فتح‌الله‌زاده روی آنتن تلویزیون

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که مهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود از مدیریت آبی‌های پایتخت استفعا داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم فوتبال استقلال چند روز پیش به دلیل نپرداختن مطالبات «استراماچونی» سرمربی سابق خود، از رقابت‌های آسیایی حذف شد و به همین خاطر هواداران استقلالی علیه علی فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه شعار دادند.

فتح الله زاده بعد از بازی استقلال و ذوب‌آهن با انتشار پستی در فضای مجازی از سمت خود استعفا داد که این موضوع مخالفت هیئت مدیره استقلال را به همراه داشت.

فتح‌الله زاده امشب در یک برنامه تلویزیونی پس از توضیحاتی در خصوص پرونده استراماچونی، چک پنج میلیاردی و سازمان خصوصی سازی دوباره از سمت خود استعفا داد که صحبت‌های این مدیر را در ادامه مشاهده می‌کنید:

در واکنش به انتشار بیانیه خصوصی‌سازی؛فتح‌الله‌زاده: دیگر پنج میلیارد را برنمی‌گردانم!

پس از بیانیه شماره دو سازمان خصوصی سازی در خصوص وضعیت باشگاه استقلال که در آن به صراحت از توافق فتح الله زاده، مدیرعامل این باشگاه، با سازمان خصوصی سازی در مورد پرداخت مبلغ پنج میلیارد تومانی مورد اختلاف در وجه باشگاه استقلال خبر داده بود، علی فتح الله زاده دقایقی قبل روی خط برنامه فوتبال برتر آمد.

فتح الله زاده در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال، مدعی شد به خاطر اینکه سازمان خصوصی سازی توافق را علنی کرده، دیگر نسبت به آن پایبند نخواهد بود. به طور دقیق‌تر، بعد از اینکه میثاقی متن تعهد فتح الله زاده نزد سازمان خصوصی سازی را روی آنتن خواند، فتح الله زاده ابتدا توضیحاتی در خصوص چرایی بروز این مسئله ارائه کرد که در ادامه مجری دوباره از او پرسید: "آیا تا انتهای فروردین پنج میلیارد را برمی گردانید؟"

پس از این سوال فتح الله زاده به صراحت گفت: "نه دیگر برنمی‌گردانم چون توافق کرده بودیم این اتفاق بیفتد و ما برویم انجام بدهیم ولی وقتی بیانیه آمد، این‌ها به تعهدشان عمل نکردند. دوستان ما را بفرستند قوه قضاییه، مقام قضایی هر تکلیفی که کرد انجام می‌دهیم."

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 41274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha