حمله تند ساپینتو به فتح‌الله‌زاده؛بجای آرامش، به تیم شلیک شد!

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم، به شدت از عملکرد علی فتح‌الله‌زاده انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، استقلال در یک بازی حساس و دیدنی توانست به لطف تک گل مهدی قایدی از سد آلومینیوم عبور کند. ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی، انتقاد زیادی از مدیرعامل باشگاه به عمل آورد و یک بار دیگر روی مشکلات موجود در این تیم تأکید کرد.

ریکاردو ساپینتو در ابتدای این نشست خبری گفت: ما هفته خیلی خیلی سختی را گذراندیم. یکی از سخت ترین هفته های زندگی من بود. ما مدیرعاملی داشتیم که از باشگاه استعفا داد و سپس برگشت. اولین چیزی که بعد از این بازگشت لازم است، این باشد که وقتی برمیگردید، چیزهای خوبی برای تیم بیاورید، مانند حل کردن برخی از مسائل و مشکلات تیم. حل کردن چیزهایی مانند اینکه ما می توانستیم به لیگ قهرمانان آسیا برگردیم. که اگر پول نداریم، پس هنوز این مشکل وجود دارد.

* نباید در تلویزیون علیه مربی و بازیکن صحبت شود
علاوه بر این کاری که باید انجام شود (بازگشت به آسیا)، باید مشکلات حل شود. نه اینکه در تلویزیون علیه مربی و بازیکنان صحبت شود. من خیلی شوکه شدم.

* هرگز نگفتم مشکلات بخاطر فتح‌الله‌زاده است
من هرگز در رسانه ها اسمی از فتح‌الله‌زاده نیاوردم. من هیچ وقت نگفتم این مشکلاتی که هست، بخاطر آقای فتح‌الله‌زاده است. من این احتیاط را داشتم. ما از خیلی زمان های قبل این مشکلات را داشتیم و یک نفر باید آنها را حل کند. من نگفتم که تقصیر فتح‌الله‌زاده است یا شخص دیگری. اما یک نفر باید این مشکلات را حل می کرد.

* سه ماه منتظر بودم و سپس صحبت کردم
قبل از اینکه راجع به آن (مشکلات) صحبت کنم، من سه ماه منتظر شدم. همانطور که شما به یاد دارید، من بعد از بازی با فولاد صحبت کردم. بخاطر اینکه ۳ هفته همه چیز متوقف شده بود. من این را در جمع گفتم که من، کادرفنی حتی راننده و خیلی ها بودند که مشکلاتی داشتند. من خواستم که لطفا این مشکلات را برطرف کنند. ولی تا الآن مشکلات حل نشده است. و در حال حاضر، این مشکل اصلی ماست.

1839693

* او بدون اجازه من، درباره قرارداد شخصی ام صحبت کرد
ایشان (فتح‌الله‌زاده) بدون اجازه من، در مورد قرارداد شخصی من، در میان عموم به صحبت پرداخت. قرارداد من یک موضوع محرمانه است. من نمی توانم درباره قراردادم بدون اجازه ایشان صحبت کنم. اینکه پرداخت شده یا نشده باورنکردنی است. مشکل من آن چیزی نیست که پرداخت کرده، مشکل من آن چیزی است که باید پرداخت می شده است. الآن باید ۵ حقوق ماهانه را می گرفتم و تاکنون نیز باید سه برابر بیشتر از پاداش هایی که گرفته ام به من پرداخت می شد. که بعد از این بازی نیز بیشتر شد.

* بجای آرامش، به تیم شلیک شد
مشکل من این است بجای اینکه با آرامش و راحتی بنشینیم و بازی کنیم، به تیم شلیک کردند! اگر می‌دانستم قرار است برنامه‌ای در آن شب، پخش شود به آن برنامه می‌رفتم و صحبت می‌کردم. هر چیزی هست، باید در داخل خانواده حل شود نه اینکه در عموم راجع به آن صحبت کنیم.

* وقتی نمی توانی پول کسی را بپردازی، نباید با او مبارزه کنی
خوشبختانه تیم ما بسیار متحد است و تمرکز خودشان را از دست نداده اند. بچه‌هایی که دیدید، مبارز و قهرمان هستند. آنها احترام، حمایت و تشویق ما را نیاز دارند. من با این بازیکنان کار می‌کنم ولی آنها ستاره‌هایی هستند که زندگی‌شان را در زمین می‌گذارند. در زندگی من، والدین عزیز من، همیشه به من گفته‌اند: "اگر دلیلی داری که باید پول کسی را بپردازی ولی قادر به پرداخت آن نیستی، نمی توانی با او مبارزه کنی. باید فروتن باشی و باید سعی کنی تا راه‌حل پیدا کنی ولی هیچ وقت آن رابطه و ارتباط را خراش ندهی". امروز دوباره یک پیروزی فوق‌العاده زیر فشار بسیار بسیار زیاد، از یک تیم فوق العاده و کادرفنی فوق العاده ای که کنار هم داریم. . با وجود مشکلات مالی بسیار زیاد، برای همدیگر می جنگیم.

1839694

* پنج فینال و ۲ جام داریم، باید در آرامش باشیم
امیدوارم آقای مدیرعامل یا یک نفر بتواند آرامش را به تیم بیاورد و مشکلات را برطرف کند. این چیزی است که ما اکنون نیاز داریم، به خاطر اینکه دشمن ما داخل تیم نیست و بیرون از تیم است. ما باید تا آخر به جنگیدنمان ادامه دهیم. ما دو جام داریم که باید برای آن بجنگیم. پنج فینال داریم و باید در آرامش باشیم.


* من باید هیجان و احساسات بازیکنانم را کنترل می کردم
در نیمه اول خیلی بازی رقابتی بود، حریف ما خیلی قدرتمند بود، جنگید و خیلی خوب کار کرد. ما فرصت داشتیم، آنها نیز فرصت داشتند. یک بازی خیلی هیجانی بود، چون با تمام مشکلاتی که در این هفته داشتیم، همه می دانستند که این بازی چقدر برای ما مهم است. مشکل اصلی برای من به عنوان سرمربی این بود که هیجان و احساسات بازیکنانم را بتوانم کنترل کنم تا در آرامش باشند و بتوانند تصمیم خوبی بگیرند و انرژی داشته باشند تا بجنگند. خوشبختانه در نیمه دوم، بعد از اینکه درباره دو، سه نکته خیلی مهم با بازیکنان صحبت کردیم، همه متوجه شدند که ما ۴۵ دقیقه دیگر داریم تا بازی را ببریم.

* مقابل یک تیم قدرتمند پیروز شدیم، به بازیکنانم افتخار می کنم
ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی را بردیم. سه، چهار موقعیت داشتیم و می توانستیم موقعیت های گل بیشتری داشته باشیم. اگر با آن دو، سه فرصتی که داشتیم بازی را تمام می کردیم، دیگر نیاز نبود در ۱۰ دقیقه آخر توپ های تحت فشار را تحمل کنیم و این خیلی سخت بود، آن هم زمانیکه حریف یک بازیکن قد بلند دارد و پاس بلند می دهند، کار سخت می شود. ولی متمرکز بودند و به بازیکنانم افتخار می‌کنم که مقابل یک تیم قدرتمند ایستادند. فراموش نکنید که ما سه سال بود در اینجا (اراک) نبرده بودیم و آنها نیز در ۱۰ بازی قبلی نباخته بودند. تساوی مقابل تراکتور، پرسپولیس و سپاهان. فقط می خواهم مثال بزنم. (آلومینیوم) تیم راحتی نیست و ما به اینجا آمدیم و با تمام مشکلات به پیروزی رسیدیم. تیم فوق العاده که به آنها افتخار می کنم.

۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
کد خبر: 41149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha