ببینید: گلزنی سردار آزمون در دقایق پایانی و خوشحالی شدید ژابی ‌آلونسو

سردار آزمون که در دقیقه ۷۰ به میدان آمد ، در دقیقه ۹۰+۵ گل سوم تیمش را به ثمر رساند و این بازی در نهایت با برتری ۳ بر ۱ بایر لورکوزن به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در ادامه هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های بوندسلیگا پنج دیدار برگزار شد. در حساس‌ترین بازی بایرن‌مونیخ در خانه فرایبورگ به میدان رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. بایرن در حالی در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد که چند روز پیش برابر همین تیم در جام حذفی شکست خورده بود.

تک گل بایرن را ماتیاس دلیخت روی پاس جمال موسیالا در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند.

در یکی دیگر از بازی‌های حساس هفته بایرلورکوزن در ادامه روند خوب خود در خانه از اینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

سردار آزمون در این بازی نیمکت‌نشین بود. او از دقیقه ۷۰ به میدان رفت و توانست گل سوم تیمش را در دقیقه ۹۵ به ثمر برساند تا در کسب این پیروزی نقش داشته باشد.

این برد باعث شد لورکوزن یک رده در جدول رده‌بندی صعود کند و جای آینتراخت را بگیرد. آن‌ها حالا تیم ششم جدول هستند و آماده برای حمله به جایگاه لایپزیش و فرایبورگ برای حضور در پله چهارم و صعود به لیگ قهرمانان اروپا. ابن در حالیست که آن‌ها همچنان کار خود را در لیگ اروپا دنبال می‌کنند و در تلاش برای صعود به نیمه نهایی و فینال هستند.

سردار در صحنه گل، حضور سایه‌واری پشت مدافعان فرانکفورت داشت و به محض اشتباه مدافع این تیم توپ را در پشت محوطه جریمه تصاحب کرد و بعد از دریبل دروازه‌بان آینتراخت و زدن گل به سمت هواداران لورکوزن رفت و با قرار دادن دستی بر کمر مقابل عکاسان ژست گرفت.

1840134

استارت تماشایی سردار برای گلزنی از اینجا آغاز شد

1840146

1840131

ضربه نهایی پس از دریبل کوین تراپ. گلزنی سردار در این فصل ادامه دارد.

نکته جالب شادی دیوانه‌وار ژابی آلونسو بعد از گل سردار بود که نشان می‌دهد این اسپانیایی خونسرد به طرز خارق‌العاده‌ای از گلزنی شاگرد ایرانی‌اش خوشحال است. آلونسو طوری خوشحالی کرد که در دوران بازی هم این کار را انجام نمی‌داد. او چند بار با مشت کردن دست‌ها همکارانش را در آغوش گرفت که آن‌ها هم از گل زیبای سردار به وجد آمده بودند.

1840132

تیموتی منسا بازیکن لورکوزن سریع خود را به گلزن ایرانی تیمش رساند تا او را نقش بر زمین کند

البته آزمون می‌توانست زودتر هم به گل برسد و در حالی که او جایگیری خوبی در مناطق دفاعی حریف داشت، بازیکنان این تیم از دادن پاس به مهاجم ایرانی خودداری کردند تا خیال لورکوزن از برد زودتر راحت نشود.

1840136

1840137

آزمون که در بازی هفته پیش لورکوزن مقابل شالکه موفق به گلزنی شده بود، در بازگشت از فیفادی‌ها و درحالی که قصد دارد به تیم ملی بازگردد کاملا آماده نشان داده و با این دو گل روند فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد.

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 41194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha