گلر استقلال ملاثانی و یک اتهام عجیب به مربی سایپا

گلر تیم فوتبال استقلال ملاثانی یک ادعای عجیب درباره مربی سایپا دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اسد عبادی در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا در واکنش به این که مربی سایپا عنوان کرده که او پای بازیکن این تیم را گاز گرفته است، اظهارکرد: من فکر می‌کنم با توجه به این که بین دو نیمه محمود فکری به سمت داوران رفت و نسبت به عملکرد آن‌ها معترض بود و من او را از نزدیک داوران به طرف دیگری هدایت کردم و کمی با او بحث داشتم، در آخر بازی حاشیه ایجاد کردند و بعد هم گفتند که من پای بازیکن آن‌ها را گاز گرفتم.

وی ادامه داد: مگر من بچه هستم و تازه وارد فوتبال شده‌ام که بخواهم پای بازیکن حریف را گاز بگیرم و مگر من سوارز هستم که گاز بگیرم؟ به نظر من تمام این حواشی از خود آقای فکری شروع شد. همچنین زمان‌هایی که در بازی روی زمین می‌افتادم، تعمدی نبود و یک ماه است کشاله من درد می‌کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال ملاثانی خاطرنشان کرد: به هر حال سایپا با توجه به رقابتی که در بالای جدول وجود دارد آمده بودند که با برد از اهواز بروند و چون نتوانستند سه امتیاز را بگیرند این حواشی را درست کردند.

وی با بیان یک ادعا نسبت به مربی تیم سایپا، گفت: زمانی که بین دو نیمه در حال رفتن به رختکن بودیم، مربی تیم سایپا کنار من آمد و در گوشم گفت

شما صعود نمی‌کنید ولی در لیگ می‌مانید و پیشنهاد داد به صورتی بازی کن که گل بخورید و سایپا بتواند ببرد و خود را بالا بکشد که من هم به او گفتم برو اینجا خوزستان است و ما شرف داریم.

عبادی خاطرنشان کرد: چون من دائماً در جریان بازی، بازیکنان‌مان را تشویق می‌کردم و به آن‌ها انگیزه می‌دادم و می‌گفتم اینجا خوزستان است و محکم کار کنید و باج نمی‌دهیم، به همین دلیل مربی سایپا این حرف‌ها را بین دو نیمه به من زد.

وی ادامه داد: حقیقت این است در مدتی که سرمربی نداشتیم، من و علی حمودی تیم را جمع کردیم و سایپا فکر می‎‌کرد چون ما سرمربی نداریم می‌توانند سه امتیاز را بگیرند و بروند.

۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 37489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha