جنجال بوریس بکر: می‌خواستند در زندان من را بکشند!

بوریس بکر، اسطوره آلمانی دنیای تنیس، که به تازگی از حبس آزاد شده در اولین مصاحبه‌اش ادعاهایی بسیار جنجالی مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، بوریس بکر سال گذشته میلادی به اتهام فرار مالیاتی و تخلفات مالی دادگاهی شده و به زندان محکوم شد. این اسطوره دنیای تنیس هشت ماه را در حبس گذراند و اخیرا آزاد شد. شبکه آلمانی SAT۱ اولین مصاحبه با بوریس را بعد از آزادی‌اش انجام داد؛ مصاحبه‌ای که جنجالی شده است.

بوریس بکر به اتهام مخفی کردن اموالش از دید مقامات مالیاتی و برخی تخلفات مالی دیگر به ارزش ۳ میلیون یورو مجرم شناخته شد و دادگاه او را علاوه بر مجازات زندان به پرداخت بدهی‌هایش محکوم کرد. او به مدت هشت ماه در انگلیس زندانی بود و در روزهای گذشته آزاد شد.

شبکه آلمانی SAT۱ برای راضی کردن بکر به انجام مصاحبه نیم ملیون یورو به او پرداخت کرد ولی جنجالی که این تنیسور سابق در مصاحبه‌اش به پا کرد این مصاحبه را به یکی از خبرسازترین رویدادهای امروز آلمان تبدیل کرده است.

بکر دوران حبسش را در زندان واندزورث لندن گذراند و در مصاحبه‌اش می‌گوید قصد دارد از آنچه در این هشت ماه بر او گذشته کتاب بنویسد و فیلم بسازد.

1784011

اما ستاره دوست‌داشتنی سالهای پیش تنیس در این مصاحبه ادعاهایی جنجالی مطرح کرد و گفت:" شما در زندان فقط یک شماره هستید. شماره من A۲۹۲۳EV بود. دیگر بوریس نبودم. یک شماره بودم. برای هیچکس مهم نبود چه کسی هستم. این بود که خودم را دوباره کشف کردم. درس سختی بود ولی به آموختنش می‌ارزید. درسی تلخ و گران‌قیمت ولی هیچ اتفاقی بی‌دلیل نمی‌افتد".

بکر در این مصاحبه مدعی شد در زندان عده‌ای به دنبال کشتن و تجاوز کردن به او بوده‌اند:" یک زندانی سعی داشت من را بکشد. یک نفر دیگر تهدید کرد به من تجاوز می‌کند. خیلی صریح و روشن این تهدید را جلوی رویم بارها تکرار کرد. دستهایم می‌لرزید و شوکه شده بودم. اگر دوستانم در زندان از من دفاع نمی‌کردند خدا می‌داند چه اتفاقی می‌افتاد".

بوریس بکر، اسطوره آلمانی دنیای تنیس، که به تازگی از حبس آزاد شده در اولین مصاحبه‌اش ادعاهایی بسیار جنجالی مطرح کرد.

این اسطوره سال گذشته به اتهام فرار مالیاتی و پنهان کردن دارایی‌ به ۲.۵ سال زندان محکوم شد. بکر دوران حبسش را در زندان واندزورث لندن گذراند.

۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 37148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha