جزئیات ناآرامی و درگیری شدید امروز در کرج + فیلم

فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از فرارو- خبرگزاری های داخلی گزارش هایی الز بروز درگیری شدید میان معترضان و نیروهای امنیتی در کرج منتشر کردند. براساس گزارش ها در این درگیری ها یک بسیجی به شهادت رسید و چندین نیروی پلیس نیز زخمی شدند.

ناآرامی در کرج در جریان چهلمین روز دو نفر جانباختگان حوادث اخیر در کشور رخ داد.

خبرگزاری فارس در روایت اتفاقات امروز کرج نوشت: از حوالی ظهر امروز در محدوده کمال‌شهر ترافیک سنگینی در هر دو خط اتوبان کرج-قزوین شکل گرفته است.

ناآرامی و درگیری شدید امروز در کرج + فیلم

بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد جمعی از اغتشاشگران در محدوده بهشت سکینه تلاش کردند تا مسیر تردد ماشین‌ها را مسدود کنند. اغتشاشگران ابتدا از ماشین‌ها می‌خواهند تا متوقف شوند و در صورت‌عدم توقف با سنگ به سمت آن خودرو حمله می‌کنند. این اقدام باعث ایجاد ترافیک سنگین در هر دو خط اتوبان شده است.

بررسی‌های فارس نشان می‌دهد در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و اغتشاشگران ۳ نفر از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شده‌اند و به دلیل ترافیک سنگین هلی‌کوپتر هلال‌احمر برای انتقال این مصدومان به محل اعزام شده‌اند.

همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!

در جریان این اغتشاشات یک کیوسک پلیس در میدان حصارک و یک دستگاه ون در بلوار گلدشت به خوارزمی توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده است.

شهادت یک بسیجی و مجروحیت حداقل ۱۰ نیروی ناجا

خبرگزاری دولتی ایرانا هم در گزارش رخ دادهای امروز کرج نوشت:

«صبح امروز تعدادی از آشوب‌گران در اقدامی سازماندهی شده، به بهانه چهلمین روز دو نفر از جانباختگان حوادث اخیر، تلاش کردند با مسدود کردن آزاد راه کرج - قزوین ضمن ایجاد ترافیک سنگین، در این محور اقدام به ایجاد آشوب و هرج و مرج کنند.

همزمان با این اقدام، نیروهای انتظامی و امنیتی برای پراکنده کردن آشوبگران و بازگشایی مسیر وارد میدان شدند.

با این حال ترافیک طولانی در خط شمالی آزاد راه کرج - قزوین سبب معطل شدن مردم در این مسیر شد.

این در حالی بود که اغتشاشگران با افروختن آتش و ریختن نخاله های ساختمانی سعی در بسته نگه داشتند مسیر داشتند.

اغتشاشگران همچنین سعی داشتند با حرکت به سمت بهشت بی بی سکینه در مراسم چهلم افراد یاد شده شرکت کنند و در مسیر نیز دست به تخریب تابلوهای راهداری بزنند.

در همین حال اغتشاگران با حمله به ماموران نیروی انتظامی ضمن توقف یک خودرو فراجا، سه تن از ماموران را به شدت مجروح کردند.
اخبار دریافتی حکایت از آن دارد که حال برخی از ماموران مجروح شده فراجا وخیم است.

به دلیل ترافیک سنگین، هلی کوپتر امداد هوایی به محل اعزام شد تا مجروحان اغتشاشات را به مراکز درمانی منتقل کند.
اغتشاشگران همچنین یک کیوسک پلیس در میدان حصارک و یک دستگاه ون در بلوار گلدشت به خوارزمی را به آتش کشیدند.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگاران ایرنا در درگیری‌های امروز کرج، تعدادی از اغتشاشگران به سلاح گرم و انواع سلاح‌های سرد مجهز بوده و تاکنون تعدادی از ماموران فراجا در این درگیری‌ها مجروح شدند.

هم اکنون با حضور نیروهای انتظامی جمعیت اغتشاشگران که تعداد آنها به حدود ۵۰۰ نفر می رسید، متفرق شده و مسیر های مسدود شده بازگشایی شده است.»

بازگشت آرامش به بهشت سکینه

باشگاه خبرنگاران جوان نیز نوشت: امروز تعدادی از اغتشاشگران به بهانه چهلمین روز از درگذشت حدیث نجفی(یکی از کشته‌شدگان اغتشاشات اخیر) با مسدود کردن مسیرهای منتهی به آرامستان بهشت سکینه(س) قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را داشتند که با ورود نیروهای امنیتی، اخلالگران نظم و امنیت پراکنده شدند و اوضاع به حالت عادی بازگشت.

️رئیس کل دادگستری استان البرز: اغتشاشگران کنار اتوبان کرج - قزوین سنگ و نخاله ریخته بودند
ناآرامی و درگیری شدید امروز در کرج + فیلمفاضلی هریکندیدر این باره گفت:امروز با فراخوانی که از قبل داده شده بود عده‌ای در اطراف بهشت سکینه کرج تجمع کردند و با ریختن سنگ و نخاله ساختمانی اقدام به بستن اتوبان و تهدید راننده‌های عبوری کردند.
ناآرامی و درگیری شدید امروز در کرج + فیلم
ناآرامی و درگیری شدید امروز در کرج + فیلماغتشاشگران با تهدید راننده‌های عبوری، آنها را مجبور به توقف می‌کردند و در صورت عدم توقف خودرو با سنگ، چوب و سلاح سرد به خودروها آسیب می‌زدند.
ناآرامی و درگیری شدید امروز در کرج + فیلماغتشاشگران در مسیر آزاد راه کرج به قزوین نسبت به تخریب کیوسک و خودروهای پلیس اقدام کردند.

۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
کد خبر: 34868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha