۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷
کد خبر: 34718
معجزه " سر " یک ایرانی + عکس

شهاب زاهدی در عرض کمتر ۱۵ دقیقه دوبار تیمش را از شکست نجات داد؛ او هر دو بار با ضربه سر گلزنی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم فوتبال پوشکاش آکادمیا شب گذشته به تساوی سه بر سه مقابل اویپست دست یافت و با وجود ۲۱ امتیازی شدن، همچنان در رده چهارم جدول لیگ برتر مجارستان قرار گرفت. شهاب زاهدی ستاره تیمش در این دیدار پرگل و هیجان انگیز بود.

مهاجم ایرانی پوشکاش آکادمیا در بازی این هفته مثل بازی قبل جایی در ترکیب اصلی نداشت و در دقایق پایانی وارد زمین شد. او در دقیقه ۷۶ جانشین پولیچ شد و در عرض ۱۵ دقیقه، دو بار با ضربه سر دروازه حریف را باز کرده و تیمش را از شکست نجات داد.

معجزه " سر " یک ایرانی + عکس

شهاب زمانی که وارد زمین شد، تیمش ۲-۱ عقب بود؛ او تنها دو دقیقه بعد از ورود به زمین روی یک ارسال از سمت راست، با ضربه سری دیدنی دروازه اویپست را باز کرد تا نتیجه ۲-۲ شود. حریف ۵ دقیقه بعد با زدن گل سوم، دوباره پیش افتاد اما مهاجم ایرانی پوشکاش آکادمیا بار دیگر با ضربه سری غیرقابل مهار، این بار روی ارسالی از سمت راست، دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه ۳-۳ شود.

زاهدی که با توجه به ترافیک بالای مهاجم در تیم ملی ایران، شانس کمی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ دارد، با درخشش در این دیدار نشان داد که انگیزه‌های خاص را دارد و می توان روی او هم حساب باز کرد. شهاب در ۱۲ بازی برای پوشکاش آکادمیا در فصل جاری ۵ گل به ثمر رسانده است.

معجزه " سر " یک ایرانی + عکس

۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷
کد خبر: 34718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha