شکست ژیل ویسنته در حضور علیپور + فیلم

ژیل ویسنته در حضور کوتاه مدت خود نتیجه را مقابل براگا واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر پرتغال یکشنبه شب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم ژیل ویسنته در حالی که مثل همیشه علی علیپور را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۴(به وقت ایران) در ورزشگاه سیداجه بارسلوس مقابل براگا رده سومی قرار گرفت.

براگا در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت و دو بار به طور جدی دروازه یاران علیپور را تهدید کرد ولی در زدن گل ناکام بود تا اینکه در دقیقه ۶۷ یوری مدیروس با شوت محکم گل اول این تیم مقابل ژیل ویسنته را به ثمر رساند و تیمش را پیش انداخت.

ژیل ویسنته که در چهار دیدار قبلی خود در لیگ برتر پرتغال یک مساوی و سه شکست داشت، به دنبال زدن گل مساوی در این مسابقه خانگی بود و علی علیپور هم از دقیقه ۷۸ به ترکیب این تیم اضافه شد، اما در نهایت براگا به برتری رسید.

تیم فوتبال ژیل ویسنته که پس از حضور علی علیپور در زمین با دو مهاجم بازی می‌کرد، با نتیجه یک بر صفر مقابل براگا مغلوب شد تا ۹ امتیازی و در رتبه شانزدهم جدول لیگ برتر پرتغال بماند.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که برای دومین مسابقه پیاپی حضور تعویضی در زمین داشت، در دیدار مقابل براگا ششمین بازی فصل خود در لیگ پرتغال را انجام داد.

۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 34717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha