وحید شمسایی زیر تیغ جراحان رفت + عکس

وحید شمسایی، سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران و اسطوره فوتسال جهان، ساعاتی پیش انگشت پای خود را به تیغ جراحان سپارد و شش هفته از تمرینات انفرادی دور خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، آقای گل سابق فوتسال جهان و سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که همچنان ترک عادت نکرده است و همانند دوران بازیگری‌اش به تمرینات انفرادی می‌پردازد. روز جمعه به علت فشردگی تمریناتش، از ناحیه انگشت پا دچار شکستی شد و عصر امروز راهی اتاق جراحی و انگشت کوچک پایش را به تیغ جراحان سپارد. شمسایی با توجه به پینی که در انگشت پای وی گذاشته شده، حدوداً شش هفته دور از تمرینات و توپ خواهد ماند.

اسطوره فوتسال جهان، با تمرینات روزانه‌اش آمادگی خود را حفظ کرده و در فوتبال درون تیمی همیشه پای ثابت بوده است و این مصدومیت شاید خبری نگران کننده برای ملی‌پوشان باشد. زیرا با وجود دوری شمسایی از توپ، حالا آن‌ها فرصت بازی کردن در کنار آقای گل فوتسال جهان را از دست خواهند داد.

1994851

شمسایی پس از جراحی و طی تماس تلفنی کوتاهی که خبرنگار ورزش سه با او داشت، ضمن بیان اینکه حال جسمی‌اش مساعد است، با شوخی خطاب به شاگردانش که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، گفت: «تا پایان مصدومیتش خبری از فوتبال در تمرینات تیم ملی نیست و آن‌ها فقط باید خود را آماده دوران بدنسازی و تاکتیکی کنند. اگرچه سرمربی تیم ملی با شوخ طبعی خود این جملات را به زبان آورد.»

شمسایی دقایقی پیش با درخواست خود از بیمارستان مرخص شد و به زودی مصاحبه‌ای را پیرامون اسامی اولیه تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ و همچنین وضعیت حضور لژیونرها، با ورزش سه خواهد داشت.

۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷
کد خبر: 52766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha