سرنوشت دو تابعیتی‌های فرنگی‌کار ایرانی الاصل در بلگراد / آنهایی که به خاطر بنا رفتند + نتایج

سه کشتی گیر فرنگی کار ایرانی که سالهای قبل جایی در تیم های محمد بنا پیدا نکرده اند حالا با دوبنده کشورهای دیگر در مسابقات جهانی بلگراد حاضر هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، سیستم خاص و شیوه متفاوت محمد بنا برای انتخاب ملی پوشان همیشه منتقدان و مخالفانی داشته که برخی از آنها کشتی گیرانی بودند که هیچ وقت نتوانستند نظر محمد بنا را برای حضور در مسابقات مختلف کسب کنند که اتفاقا تعداد انها کم هم نیست. در مسابقات جهانی امسال سه کشتی گیر ایرانی از جمع منتقدین محمد بنادر ترکیب تیم های ملی کشورهای مختلف حضور دارند که در زیر نتایج انها را میبینید:

۶۳ کیلوگرم : عبدالمحمد پاپی از خوزستان با دوبنده آلمان / نایب قهرمان آسیا با تابعیت ایران

پاپی در مسابقات جهانی امسال در بلگراد ، در دور اول نماینده مکزیک را ۸ بر صفر برد اما دقایقی پیش برابر علیرضا نجاتی از کشورمان در حالیکه ۴ بر ۳ پیش بود ۷ بر ۴ باخت که با شکست نجاتی برابر ابولادزه گرجی ، پاپی حذف شد. 

۷۲ کیلوگرم: علی ارسلان ملی پوش ایرانی الاصل تیم صربستان در دور اول برابر کولیک از اوکراین با نتیجه ۱۱ بر ۲ پیروز شد .حریف بعدی ارسلان از کشور مجارستان بود که این حرف هم ۷ بر ۳ مغلوب ارسلان شد. ارسلان در مرحله یک چهارم نهایی کشتی گیر لیتوانی را برد. او در ادامه غانم فرانسوی را با ضربه فنی برد و هم محمدرضا مختاری را حذف کرد و هم خودش فینالیست شد. ارسلان در دیدار نهایی اولوی غنی زاده را شکست داد و قهرمان جهان شد. 


۱۳۰ کیلوگرم: صباح شریعتی دارنده مدال نقره المپیک ریو برای آذربایجان است. او اصالتا اهل کردستان می باشد. صباح شریعتی فردا به روی تشک خواهد رفت.

۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 32846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha