سود  ۲.۴ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در تامین مالی جمعی

فرازمند گفت: طی یکسال گذشته ۱۷ طرح به ارزش تقریبی ۵۵ میلیارد تومان و با همراهی بیش از ۱۰۰۰ نفر علاقه مند در سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین، منتشر و با موفقیت تامین سرمایه شده است که موفقیت بزرگی برای شرکت مشاورسرمایه گذاری فاینتک و بازارسرمایه محسوب می شود. ۲.۴ میلیارد تومان سود در ۴۲ مرحله به حساب سرمایه گذاران این طرح ها واریز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از بورس فوری، «تامین مالی جمعی» (کرادفاندینگ) واژه ای نو در بازارسرمایه است که طی یک‌ سال گذشته توانسته جایگاه خوبی برای خود کسب کند. در این مدت از طرفی هم مدیران بازارسرمایه به این موضوع بسیار اهمیت داده و برخی از فعالان بازار موفق به اخذ مجوز تامین مالی جمعی شده اند و از سوی دیگر شرکت های متقاضی سرمایه به سمت «تامین مالی جمعی» جذب شده اند. در این زمینه گفت و گویی با مدیرعامل این شرکت داشتیم که در ادامه می خوانید.

مهدی فرازمند مدیرعامل شرکت مشاورسرمایه گذاری فاینتک گفت: در سال ۱۳۹۹ با همکاری و اخذ مجوز از فرابورس توانستیم سکوی تامین مالی جمعی به نام "هم آفرین " را رونمایی کنیم.

وی افزود: در سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین، تامین مالی طرح ها تا سقف ۲۵۰میلیارد ریال انجام می شود؛  که روش بسیار موثر و چابکی در تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط می باشد.

فرازمند خاطر نشان کرد: طی یکسال گذشته ۱۷ طرح به ارزش تقریبی ۵۵ میلیارد تومان و با همراهی بیش از ۱۰۰۰ نفر علاقه مند در سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین، منتشر و با موفقیت تامین سرمایه شده است که موفقیت بزرگی برای شرکت مشاورسرمایه گذاری فاینتک و بازارسرمایه محسوب می شود.

مدیرعامل سکوی تامین مالی جمعی "هم‌آفرین" افزود: ۲.۴ میلیارد تومان سود نیز در ۴۲ مرحله به حساب سرمایه گذاران این طرح ها واریز شده است.

شایان ذکر است در هفته گذشته مجوز فعالیت سکوی هم آفرین توسط شرکت فرابورس ایران تمدید شد و لوحی هم به منظور قدردانی به شرکت فاینتک داده شد.

۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷
کد خبر: 31989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha