ترامپ: ما کشور را از شکست نجات دادیم

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد او توانسته کشور را از شکستی که نتیجه عملکرد دولت فاسد باراک اوباما بود نجات دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر؛ دونالد ترامپ در تجمع انتخاباتی ایالت پنسیلوانیای آمریکا گفت که ما بودیم که توانستیم کشور را از شکستی که نتیجه تلاش جو بایدن و دولت فاسد باراک اوباما بود، نجات دهیم.

رئیس‌جمهور آمریکا افزود من با بدترین نامزد انتخاباتی تاریخ آمریکا رقابت می‌کنم فردی که اگر پیروز شود، کشور در زیر سلطه چپ‌گرایان افراطی قرار می‌گیرد. در تجمعات انتخاباتی من، جمعیت انبوهی حاضر می‌شوند، اما رسانه‌های دروغگو این جمعیت را نشان نمی‌دهند.

ترامپ با انتقاد از اظهارات بایدن مبنی بر اینکه در صورت پیروزی توافقنامه آب‌وهوایی پاریس را امضا خواهد کرد، گفت من نماینده مردم و منافع کشورم هستم، اما بایدن، پاریس را نمایندگی می‌کند.

وی ادامه داد بایدن، مالیات بر تولیدات چینی را ملغی می‌کند و این می‌تواند اقتصاد ما را ویران و مرزهایمان را به روی میلیون‌ها نفر بگشاید.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت کرونا را شکست می‌دهیم. تا پایان امسال واکسن در اختیار همه مردم آمریکا قرار خواهد گرفت.

دونالد ترامپ افزود من مدافع میراث کریستف کلمب در برابر خطر افرادی هستم که می‌خواهند آمریکا را نابود و با کمک چپ‌گرایان افراطی به الگوها و شخصیت‌هایش بی‌حرمتی کنند.

وی اظهار داشت ما در خاورمیانه و برخی کشورهای دیگر جهان مثل پلیس عمل می‌کردیم، اما آن دوران به سر آمده است و امروز هر کشوری باید مسئولیت‌هایش را بشناسد.

ترامپ گفت سه بار نامزد دریافت جایزه نوبل شدم. دستاوردم در ۴۷ ماه در حدی بود که جو بایدن در ۴۷ سال نتوانست به دست بیاورد!

۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 2940
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha