فصل سوم عصر جدید / شرکت‌کننده پر احساس کاشانی از سامی یوسف خواند + فیلم

فصل سوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» در ایام تعطیلات عید ۱۴۰۱ از شبکه سه سیما در حال پخش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فصل سوم مسابقه عصر جدید در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ از شبکه سوم سیما در حال پخش است. در شب هفتم فروردین، احسان یاسین از کاشان با آهنگی روی صحنه رفت که اولین بار توسط سامی یوسف خواننده بریتانیایی اجرا شده است. آهنگی که در نهایت با ۴ چراغ سفید داوران عصر جدید مواجه شد. گفتنی است در شب هفتم فروردین ماه، احسان یاسین به همراه شرکت‌کننده تیرانداز از کازرون به مرحله بعدی راه یافت.

لازم به ذکر است سامی یوسف (زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۸۰) تهیه‌کننده، آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده ایرانی _ بریتانیایی است که در ترانه‌هایش به مضامین معنوی می‌پردازد.وی فرزند بابک رادمنش آهنگ ساز و ترانه‌سرای ایرانی است.

 او از سوی مجله تایم آمریکا به عنوان «بزرگترین ستارهٔ پاپ اسلام» و از سوی مجله گاردین انگلستان «ستاره پاپ مقدس»معرفی شده‌است.

برای مشاهده ویدیوی اجرای احسان یاسین اینجا کلیک کنید.

عصر جدید | فصل سوم همچنان پرطرفدار و جذاب / زمان پخش و تکرار + لینک ویدیوها

۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 26617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سهیلامیرعشقی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      0 0
      الیس الله بکاف عبده. .....سعادتمند باشی مادر جان، قدم در راهی گذاشتی که پروردگار به اذن خود پیامبران وائمه ی اطهار را برای هدایت بشر برگزید. رهرو راه سالکان شدن وخواندن با این احساس از یگانه معبود بی همتا در آغاز وعنفوان جوانی در شرایطی که از همه سو سعی در کمرنگ نمودن اعتقادات و دوری از دین ومسلک ومذهب است وسرگرم کردن جوانان این مرزو بوم با انواع واقسام حیوانات خصوصا سگهاست که به رسم یزید بوزینه پرست به کشتن حق و حقیقت بپردازن، بی شک از الطاف بی حساب خداوندیست که عزیزی چون شما را با این سبک وطریق به هموطنانت معرفی میکند تا باز هم به سبک معجزات پیامبران جهت شناخت خداوند دردنیای امروز دلها را تسخیر کنی واینکه به گفته ی خودت این فرمان بدست اوست که در دنیای هنر در این صحنه توسط شما به نمایش گذاشته میشود.فتبارک الله احسن الخالقین. ....احسنت برشما مادرم