بیت کوین بهترین پوشش تورمی نیست!

شیف دوباره اصرار دارد که طلا نسبت به بیت کوین برتری دارد و ارقام رشد اخیر هر دو دارایی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راداراقتصاد ، پیتر شیف (Peter Schiff)، منتقد بزرگ بیت کوین، مدیر عامل یورو پاسیفیک کپیتال و یکی از بنیانگذاران شیف گلد (SchiffGold) در توییتر نوشت که میلیاردر پل تودور جونز (Paul Tudor Jones) در مورد بیت کوین اشتباه کرده است که آن را بهترین پوشش تورم می دانسته است.

شیف دوباره اصرار دارد که طلا نسبت به بیت کوین برتری دارد و ارقام رشد اخیر هر دو دارایی را نشان می دهد.

او توییت کرده است که در سال گذشته، زمانی که در نهایت تأیید شد که تورم گذرا نیست و به عنوان یک تهدید تلقی شد، بیت کوین ۳۷ درصد سقوط کرد.

در این بین وی اضافه کرد که قیمت طلا ۱۲ درصد افزایش یافته است، بنابراین بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری تودور در مورد بیت کوین اشتباه کرده است.

پیتر شیف در ۱ مارس توییت کرد که انتظار دارد الگوی "جهش گربه مرده" بیت کوین به زودی تمام شود. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، بیت کوین در آن روز با قیمت ۴۳,۵۰۷ دلار معامله می‌شد که بالاترین سطح منطقه ای آن بود. در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین در حال تغییر قیمت در حدود ۳۹,۰۰۰ دلار است.

پادشاه کریپتو در ۹ مارس توانست به بالاترین سطح منطقه ای ۴۲,۵۷۶ دلار برسد. با این حال بلافاصله پس از آن افت ناگهانی شروع شد و بیت کوین را به کف ۳۸,۸۵۲ دلار رساند که معادل کاهش ۸.۷۳ درصدی بود.

ارائه‌دهنده داده IntoTheBlock در توییتی اعلام کرده است که ماینرها اکنون نقش کمتری در کریپتو دارند. بر اساس این توییت، ذخیره بیت کوین متعلق به شرکت های ماینینگ اکنون به پایین ترین میزان ۱۰ سال اخیر کاهش یافته است، در حالی که هش ریت بیت کوین تقریباً سطوح جدیدی را تجربه می کند.

فشار بر حاشیه سود دریافتی توسط ماینرها، آنها را مجبور می کند تا برای پوشش هزینه های عملیاتی خود، شروع به فروش بخشی از دارایی بیت کوین خود کنند. در حال حاضر مقدار بیت کوین در اختیار ماینرها به کمترین میزان از سال ۲۰۱۰ رسیده است.

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 26147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha