شیبا و دوج‌کوین در میان مطلوب‌ترین رمزارزها در فرانسه

بر اساس گزارشی که توسط تیم‌های ارز دیجیتال و بلاک‌چین در KPMG فرانسه انجام شده است، بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش (BCH)، بایننس کوین (BNB)، شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE) و پولکادات (DOT) از مطلوب‌ترین ارزهای دیجیتال در فرانسه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، این مقاله محبوبیت روزافزون دو میم کوین مذکور را به پوشش گسترده رسانه‌ای و همچنین توییت‌های مکرر ایلان ماسک (Elon Musk) در مورد شیبا نسبت می‌دهد. مدیرعامل تسلا (Tesla) اخیراً اشاره کرد که دوج کوین ممکن است توسط شرکت ماهواره‌ای او یعنی استارلینک (Starlink) پذیرفته شود.

به طور کلی، یک سوم فرانسوی‌ها قصد دارند در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند. بیت‌کوین همچنان بهترین انتخاب برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال (۴۹ درصد) است و پس از آن اتریوم (۲۹ درصد) قرار دارد. پادشاه کریپتو همچنین بهترین انتخاب در میان کسانی است که فقط قصد دارند تجربه مختصری در کریپتو داشته باشند (۶۹ درصد).

به طور کلی ۸ درصد از مردم فرانسه در رمزارزها سرمایه گذاری کرده‌اند که از درصد افرادی که دارای سهام هستند (۶.۷ درصد) بیشتر است.

وقتی صحبت از جمعیت شناسی به میان می‌آید، هیچ چیز شگفت انگیزی در مورد این یافته‌ها وجود ندارد: رمزارز بیشتر در میان مردان محبوب است.

آن دسته از فرانسوی‌هایی که هنوز در مورد سرمایه‌گذاری در رمزارزها تردید دارند (۴۸ درصد)، فقدان دانش را به عنوان نگرانی اصلی خود نام برده‌اند. نزدیک به یک سوم از پاسخ دهندگان نیز به دلیل ریسک‌های مرتبط با رمزارزها، برای بهره مندی از این طبقه دارایی های نوپا مردد هستند، در حالی که این صنعت در تلاش برای به دست آوردن سطح کافی از مقبولیت می‌باشد.

بخش رمزارزهای فرانسه همچنان به رشد خود ادامه می دهد و در حال حاضر حدود ۱,۲۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند. اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌های ارز دیجیتال فرانسوی پس از جذب ۱.۲ میلیارد یورو، موقعیت‌های شغلی باز دارند. با این حال، اکثر استارت‌آپ‌های کریپتو در تلاش برای یافتن توسعه‌دهندگانی هستند که این موقعیت‌های خالی را پر کنند.

همان‌طور که پیش از این گزارش شده بود، شیبا اینو همچنین در سال ۲۰۲۱ یکی از محبوب‌ترین رمزارزها در هند بود.

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 25303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha