درخواست مسدود کردن کریپتو توسط دست راست وارن بافت/افتخار می کنم از ارز دیجیتال دور بودم!

چارلی مانگر (Charlie Munger)، نایب رئیس برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway)، گفت که او می‌خواهد کشورهای دیگر نیز از چین پیروی و بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را «فوراً» ممنوع کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، چارلی مانگر (Charlie Munger) او در جریان جلسه کاملا مجازی سالانه سهامداران دیلی ژورنال در لس‌آنجلس گفت: "ای کاش بیت‌کوین فوراً تحریم می‌شد. من چینی‌ها را برای ممنوعیت آن تحسین می‌کنم."
او تأکید کرد که از اینکه در تمام این سال‌ها از دنیای رمزارزها دور بوده، «مفتخر» است.

او به عنوان دست راست وارن بافت ۹۸ ساله، کریپتو را با «برخی بیماری‌ها» مقایسه کرد. مانگر در کوبنده‌ترین انتقاد خود، این طبقه نوپای دارایی را «محقر» خواند.

مانگر در فوریه گذشته بیت کوین را به "شپش" تشبیه کرد. به نظر می‌رسد این میلیاردر تصور می‌کند که ارزهای دیجیتال فقط برای اخاذی، آدم ربایی و فرار مالیاتی مفید هستند.

مانگر همچنین از گسترش آلت‌کوین‌ها ابراز نارضایتی کرد و نسبت به مردمی که از روی حسادت ارزهای خود را ایجاد می کنند، شکایت نمود.

شرکت برکشایر هاتاوی در اوایل این هفته یک میلیارد دلار در بانک دیجیتال برزیلی Nubank سرمایه‌گذاری کرد. این واحد سرمایه‌گذاری آن به کاربران اجازه می‌دهد پول خود را در صندوق‌های ارز دیجیتال قابل معامله در بورس (ETF) قرار دهند.
 

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 25300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha