ناصر علیزاده به روس باخت دادمرز به یک چهارم رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابت های مقدماتی پنج وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان از ساعت ۱۳ امروز (دوشنبه) در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است:

 نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۱ اختیار بوتیروف از ازبکستان را مغلوب کرد وی در دور بعد به مصاف نیهاد گولوزاده از آذربایجان می رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر نیراج از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف الکساندر هروشین از اوکراین می رود.
در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر آردیت ندوج از آلبانی را از پیش رو برداشت وی در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان نیکولوز چیخایدزه از گرجستان و لامجد مافی از تونس می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب الکساندر کوماروف دارنده مدال برنز اروپا از روسیه شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ نیکولا میلاتوویچ از نروژ را مغلوب کرد وی در دور دوم با برنده دیدار میان میخائیل لاپتی اف از روسیه و نیکولاس نتونیاس از یونان کشتی خواهد گرفت.


برنامه کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان، صربستان ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان صربستان ۲۰۲۱

۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 21495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha