مهراد جم به ایران بازگشت +تصاویر

محسن سعیدی‌کیا خواننده پاپ (معروف به مهراد جم)، با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از بازگشتش به ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهراد جم خواننده پاپ ، ساعاتی پیش با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از بازگشتش به ایران خبر داد. 

این خواننده آبان ماه سال گذشته به ترکیه مهاجرت کرد و تنظیم کننده آهنگ وی، مسعود جهانی که پیشتر خودش را یکی از عوامل سهیم در ورود مهراد جم به دنیای موسیقی می‌دانست، در پی مهاجرت او به ترکیه و عدم تعهد به قرارداد کاری و دریافت دستمزد، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «دو ماه پیش از زندگیم حذف شدی. الان ثابت کردی که درست حذف شدی. برات روزای خوبی رو نمی‌بینم. شما قوانین کشورمونو شکوندی. دل ما رو شکوندی. قلب هوادارامونو شکوندی. دین و دنیاتو با هم فروختی. تموم پل‌ها رو خراب کردی. من فردی به این اسم در زندگیم نخواهد بود.»

مهراد جم به ایران برگشت؟

عکس مهراد جم خواننده و مادرش با بیوگرافی

mehradd jam

مهراد در سال ۱۳۹۹ با مافیای بزرگ شرطبندی برای خروج از ایران و همکاری با این گروه به توافق رسید و ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

طبق سناریوی مافیا او حالا در یک برنامه طراحی شده با دنیا جهانبخت ویدیو و عکس مشترکی انتشار دادتا جنجالی برای ارتباط و دوستی به راه بیاندازد.

حالا با همه گیری این خبر دوباره پیج دنیا جهانبخت شاهد حضور هزاران نفر بود تا با سوء استفاده از این اخبار مردم را به سوی سایت های شرطبندی هدایت کنند.نهایتا با برهم خوردن رابطه این دو نفر مهراد تصمیم به بازگشت به ایران گرفت.

عکس مهراد جم و دنیا جهانبخت

علت بازگشت مهراد جم به ایران بدون دنیا و پسرش آرتام و جدایی + تصاویر

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 19791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha