۱۰ گوشی پرطرفدار هفته منتهی به سه‌شنبه اول مهر

در فهرست این هفته گوشی‌ های برتر، شرکت Apple با وجود چند مدل از محصولات خود قدرت نمایی می‌ کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فهرست برترین گوشی‌های این هفته تغییرات چشمگیری داشت که علت اصلی آن انتشار محصولات جدید شرکت‌های بزرگ بود. Apple در این هفته چهار محصول جدید خود شامل دو ساعت و یک تبلت و یک موبایل را معرفی کرد که با وجود اینکه یکی از آن‌ها هنوز معرفی نشده است، در راس جدول قرار دارد.

Apple iPhone ۱۲ Pro Max در رده اول قراردارد که این محصول در هفته گذشته نیز جزو پرطرفدارترین محصولات قرار داشت. این موبایل تا دو ماه آینده وارد عرضه عمومی می‌شود، اما مردم در حال حاضر علاقه
زیادی به آن دارند.

گوشی Poco X۳ NFC Xiaomi که هفته پیش در صدر جدول بود، اکنون در رده دوم قرار دارد و (۲۰۲۰) Air iPad Apple جدید رده سوم این جدول را از آن خود کرده است. این یک موفقیت شگفت انگیز برای یک تبلت است، اما به دلیل اینکه مردم می‌خواهند اولین دستگاه چیپ ست Apple A۱۴ را امتحان کنند موضوع چندان تعجب آوری نیست.

در رده بعدی جدول پرطرفدارترین گوشی‌های موبایل این هفته Samsung Galaxy M۵۱ قرار دارد زیرا دستگاه جدید اپل با مصادره جایگاه این گوشی در جدول هفته‌های گذشته از تکرار جایگاه آن در رده دوم جلوگیری کرد.

گوشی Realme ۷ Pro از شرکت شیائومی با تصاحب رده پنجم این جدول طرفداران بیشتری را نسبت به Xiaomi Redmi Note ۹ Pro که جایگاه ششم را از آن خود کرده و Xiaomi Redmi Note ۹ در جایگاه هفتم قرار دارد، به خود جلب کرده است.

Samsung Galaxy A۵۱ نیز رده هشت را به خود اختصاص داده است و Realme C۱۷ که در حال حاضر تازه به بازار عرضه شده و پیشرفت چشمگیری داشته است، در رده نهم و جزو ۱۰ رتبه برتر بین گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است؛ که حتی از Sony Xperia ۵ II که روز گذشته معرفی شده و در رده دهم قرار دارد، بالاتر است.

Poco M۲ و Xiaomi Mi ۱۰ Ultra و Motorola Moto G۹ Plus که در هفته گذشته در بین پرطرفدارترین گوشی‌های تلفن همراه به چشم می‌خوردند در این هفته از رده بندی ۱۰ مدل برتر خارج شده اند.

۱۰ تلفن همراه پرطرفدار هفته (۳۱ شهریور)

۱۰ تلفن همراه پرطرفدار هفته (۳۱ شهریور)

۱۰ تلفن همراه پرطرفدار هفته (۳۱ شهریور)

۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 1523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha