مفتح: قرائت اولین گزارش کمیته اصلاح ساختار بودجه / تلاش مجلس برای اصلاح ساختار لایحه بودجه سال آینده

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اولین گزارش کمیته اصلاح ساختار بودجه در صحن کمیسیون با حضور آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور قرائت شد و در رابطه با این گزارش بحث و تبادل نظرهایی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: موضوع اصلاح ساختار بودجه یکی از مهم‌ترین وظیفه‌هایی است که کمیسیون برنامه و بودجه برعهده دارد، زیرا این مورد بسیار مهم است و چندین بار نیز مقام معظم رهبری بر اصلاح آن تاکید داشتند.


وی ادامه داد: حتی سال گذشته رهبر انقلاب دولت را مکلف ساخته بودند که ظرف ۴ ماه یعنی تا تیر ۹۸ ساختار بودجه را اصلاح کنند که این مورد هنوز به صورت کلی اتفاق نیفتاده است.


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم یک کمیته‌ای ویژه در جهت اصلاح ساختار بودجه تشکیل شده است که ریاست آن برعهده آقای زنگنه است و در این مدت هم اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.


مفتح تصریح کرد: اولین گزارش کمیته اصلاح ساختار بودجه روز یکشنبه ۲۳ شهریور در صحن کمیسیون با حضور آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور قرائت شد و حتی در رابطه با این گزارش بحث و نظرهایی صورت گرفت.


وی افزود: در رابطه با ۱۴ محوری که کمیته برنامه و بودجه در کمیسیون مطرح کرد از سوی دولت و هم کارشناسان مرکز پژوهش‌ها پیشنهاداتی ارائه شد که کمیته در حال بررسی این پیشنهادات است تا ساختار بودجه اصولی اصلاح شود.


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح ساختار بودجه برای لایحه بودجه سال آینده اعمال می‌شود، بیان داشت: تمام تلاش کمیسیون برنامه و بودجه و مخصوصا کمیته اصلاح ساختار بودجه این است که به لایحه بودجه سال آینده برسد.

۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 1349

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha