شرکت بوگاتی اولین تصاویر نمونه واقعی مدل Bolide را به نمایش در آورد

پس از نمایش رندرهای اولیه از خودروی Bolide، شرکت بوگاتی اولین تصاویر از مدل اتومبیل خود را به نمایش درآورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بوگاتی از اتومبیل فوق‌العاده خود با نام Bolide در اکتبر امسال رونمایی کرد اما تصاویری که در آن زمان از این خودرو به نمایش درآمدند تماما توسط رایانه‌ ساخته شده بودند. اکنون این مجموعه تصاویری از خودروی خاص خود منتشر کرده که این اتومبیل را در دنیای واقعی نشان می‌دهد.

معمولا در طی سال طرفداران شرکت بوگاتی می‌توانند در مراسم معرفی جدیدترین اتومبیل این مجموعه شرکت کنند و به رویدادی خاص بروند، اما سال ۲۰۲۰ به دلیل ویروس کرونا و محدودیت‌های مربوط به آن باعث شد بسیاری از رویدادها با تعویق روبه‌رو شوند و یا برگزار نشوند. از آن جایی که Bugatti Bolide مراسم معرفی اختصاصی نداشت، در نتیجه شرکت سازنده تصمیم گرفت تنها با ارائه تصاویر جدید ظاهر این خودرو را با طرفداران در میان بگذارد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، تصاویر واقعی اتومبیل Bugatti Bolide همانند رندرهای اولیه از جذابیت خاصی برخوردار است.

خودروی Bugatti Bolide

خودروی Bugatti Bolide

مشخصات فنی خودروی Bugatti Bolide

این اتومبیل توسط موتور چهارگانه توربوشاٰژ ۸.۰ لیتری با قدرت ۱۶ وات همراهی می‌شود. موتور مورد نظر همچنین در خودروی Chiron قرار دارد که ۱۸۲۴ اسب بخار را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، اتومبیل Bugatti Bolide وزنی مطابق با ۲۷۳۴ پوند دارد که ۱۶۶ پوند از خودروی جدید Subaro BRZ 2020 سبک‌تر است.

مشخصات فنی خودروی Bugatti Bolide

مدیر پروژه‌های خاص شرکت بوگاتی، نیلز سوناج، به منظور اطلاع طرفداران از علت شکل‌گیری این چراغ‌ها درباره طراحی چراغ‌های عقب Bolide اظهارات جدیدی مطرح کرد. بر اساس گفته وی، این طراحی اشاره‌ای به رانندگان مسابقه‌ای قدیمی دارد که برای جلوگیری از خطرات احتمالی بر روی چراغ خودروهای خود چسب می‌زدند تا در زمان تصادف خرده شیشه‌ها مشکلی ایجاد نکنند.

گفتنی است؛ در حال حاضر جزئیاتی از احتمال شرکت خودروی Bolide در مسابقات در دسترس نیست.

۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
کد خبر: 10719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha