مک دونالد در بازار قهوه چین سرمایه‌گذاری می‌کند

برند قهوه مک‌دونالد، مک کافه، از برنامه سه سال آینده خود برای سرمایه گذاری ۲.۵ میلیارد یوان (معادل ۳۸۱.۶ میلیون دلار آمریکا) در بازار قهوه چین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از شین‌هوا، برند قهوه مک‌دونالد، مک کافه، از برنامه سه سال آینده خود برای سرمایه گذاری ۲.۵ میلیارد یوان (معادل ۳۸۱.۶ میلیون دلار آمریکا) در بازار قهوه چین خبر داد.

فیلیس چونگ، مدیر عامل شرکت مک دونالد چین گفت: این سرمایه گذاری برای راه‌اندازی کافی‌شاپ‌های جدید در داخل رستوران‌های مک دونالد و به روزرسانی تجهیزات و ارائه آموزش‌های حرفه‌ای برای تأمین تقاضای روزافزون کشور برای قهوه انجام خواهد شد.

به گزارش مهر، هدف مک کافه این است که تجارت خود در هفت شهر دیگر از جمله نانجینگ، هانگژو و شیامن، تمام رستوران‌های مک دونالد در پکن، شانگهای، گوانگژو و شنژن را تا پایان سال گسترش دهد.

این شرکت پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال ۲۰۲۳، بیش از ۴۰۰۰ فروشگاه مک کافه در چین راه‌اندازی کند.

۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 7356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =