مک دونالد تمام رستوران‌ها را در آمریکا بازرسی می‌کند

شرکت مک دونالد در یک یادداشت داخلی اعلام کرد که تمام رستوران‌های آمریکایی خود را به منظور اطمینان از رعایت استانداردهای ایمنی بازرسی خواهد کرد چرا که موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به شدت افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رویترز، شرکت مک دونالد در یک یادداشت داخلی اعلام کرد که تمام رستوران‌های آمریکایی خود را به منظور اطمینان از رعایت استانداردهای ایمنی بازرسی خواهد کرد چرا که موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به شدت افزایش یافته است.

در این یادداشت از چارلی استرانگ، مدیر ارشد میدانی مک دونالد و دو نمایندگی این شرکت که روابط داخلی را رهبری می کنند، آمده است: بدیهی است که ما در حال ورود به شرایطی هستیم که بسیاری (از کارشناسان) آن را سخت ترین دوره همه گیری پیش بینی کرده بودند.

به گزارش تسنیم، در این یادداشت همچنین آمده است که طرح به اصطلاح "بازدیدهای مجدد ایمنی" به طور مشترک توسط نمایندگی ها ایجاد شده است و باید تا ۳۱ دسامبر به نتیجه برسد.

مک دونالد در ادامه تاکید کرد که این شرکت احتمالاً بازدیدهای خود هرکجا که لازم باشد انجام خواهد داد و فروشگاه‌های متعلق به این شرکت نیز مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد تغییرات گسترده‌ای در نحوه تجارت رستوران‌ها شده است. بسیاری از آنها اکنون بیشتر به خدمات آنلاین و بیرون بر وابسته شده اند.

۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 6668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha