روزنامه‌های کشور چه تیتری برای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور زدند؟ + عکس

بعد از ساعت ها اخبار ضدونقیض از سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور و وزیر امورخارجه کشورمان، صفحه نخست روزنامه‌های کشور منتشر شد که هر کدام به‌نوعی و از منظری به این سانحه نگاه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد عملیات جست‌وجوی بالگرد حامل «آیت‌الله ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور و «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امورخارجه کشورمان در میان بیم‌وامید ادامه دارد.

روزنامه ایران، تیتر دعای ایران برای خادم الرضا را انتخاب کرد.

ایران

روزنامه «کیهان» با تیتر «آخرین خبرها از سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور»، دعای مردم برای سلامت رئیس‌جمهور را بازتاب داده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» با تیتر «سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان در منطقه کوهستانی آذربایجان شرقی» تصویری از رئیس جمهور و همراهان او در بالگرد گمشده را منتشر کرد.

جمهوری

روزنامه «جوان» با تیتر «شب سخت رئیس‌جمهور» نوشت: «خبر اگرچه هولناک است، اما رهبر فرزانه و حکیم انقلاب به مردم اطمینان داد که اختلالی در کار کشور به‌وجود نخواهد آمد. مردم ایران به آنچه اراده خداوند برای آنان رقم بزند، تسلیم هستند و رضای پروردگار را می‌جویند.»

جوان

روزنامه «سازندگی» با تیتر «عملیات نجات» با یادآوری اینکه ۵۰ تیم واکنش سریع در جستجوی بالگرد گمشده‌ی رئیس جمهور هستند نوشته است عملیات جستجو به کندی پیش می‌رود.

سازندگی

روزنامه «هم میهن» با بازنشر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «مردم، نگران نباشند» نوشت» روزنامه هم‌میهن نوشت: امیدواریم در ساعات آینده شاهد اخبار مثبتی باشیم، ولی در صورت وقوع هر اتفاقی و فارغ از هر گونه نقدی، باید نسبت به زحمات آقای رئیسی در این مدت سه سال که عهده‌دار دولت بود، با احترام نگریست.

هم+میهن
«جهان صنعت» نیز از «ایران چشم انتظار» نوشت.

صنعت
روزنامه «وطن امروز» هم در جلد خود بدون هیچ تیتری، تصویر لباس خادمی رئیس جمهور را منتشر کرد.

وطن
روزنامه «اعتماد» نیز با تیتر «سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور» به‌جای فرود سخت، از «سقوط» استفاده کرد.

روزنامه «شهروند» نیز «شب اضطراب» را برای صفحه نخست خود انتخاب کرد.

شهروند

روزنامه «دنیای اقتصاد» هم با تیتر «سانحه برای رئیس جمهور» به این خبر واکنش نشان داد

دنیای+اقتصاد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۳
کد خبر: 55555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha