باقری: صهیونیست‌ها حمله کنند در چند ثانیه پاسخ می دهیم

معاون سیاسی وزارت امور خارجه امشب با بیان اینکه صهیونیست‌ها باید بدانند در صورت خطای مجدد ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت و پاسخ آنها در ثانیه خواهد بود، گفت که اگر بخواهند به سرزمین ایران چشم بد داشته باشند، پاسخ بسیار سهمگین‌تری را دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه امشب (دوشنبه) ۲۷ فروردین ماه در اظهاراتی درباره عملیات وعده صادق گفت: خطای راهبردی که صهیونیست‌ها در جنایت دمشق مرتکب شدند این بود که مشروعیت برای آزمون جدی توانمندی نظامی و دفاعی ایران را فراهم کردند. وی توضبح داد: یعنی اگر آنها این کار را نمی‌کردند این شرایط فراهم نمی‌شد و اگر عقلانیتی در این رژیم باشد، نباید با خطای دیگری تکرار کنند. چون با تکرار خطای دیگر این انتظار را باید داشته باشند که ضربه‌ای سخت‌تر و سریع‌تر دریافت خواهند کرد. معاون وزیر خارجه اضافه کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت.

پاسخی که دریافت می‌کنند، مقیاس و سنجش آن، روز و یا ساعت نخواهد بود بلکه ثانیه خواهد بود. این دیپلمات ارشد ایرانی در گفت‌وگو با برنامه گفت‌گوی ویژه خبری گفت: این اقتداری است که ایران الان به آن رسیده است. ایران وقتی که تصمیم گرفت برای صیانت از منافع ملی و امنیت ملی خود صهیونیست‌ها را ادب کند، برنامه برای شیطنت‌های بعدی آنها هم داشت. وی گفت: لذا فضاسازی‌ مبنی بر اینکه ممکن است شیطنت آنها در عرصه‌های دیگر ادامه پیدا کند، باید بدانند که وقتی در قبال سفارت ایران در دمشق که در حکم خاک ایران است، چنین خطایی را مرتکب می‌شوند، یک پاسخ دندان شکن دریافت می‌کنند. باقری تصریح کرد: اگر بخواهند به سرزمین ایران چشم بد داشته باشند قاعدتا، پاسخ بسیار سهمگین‌تری را دریافت خواهند کرد.

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 54411

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha