۱۰۰ هزار معترض به تظاهرات در تل‌آویو پیوستند + فیلم

گزارش‌ها حاکی از آن است که در آستانه ۶ ماهه شدن جنگ غزه، جمعیت بزرگی در اعتراض به سیاست‌های نتانیاهو در تل‌آویو تجمع کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او در تل‌آویو آغاز شده و گزارش‌ها حاکی از آن است که ۱۰۰ هزار نفر به آن پیوسته‌اند.

به گزارش تایمز اسرائیل، تظاهرکنندگان خواستار برکناری بنیامین نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام شده‌اند. معترضان خواستار توافق برای آزادی گروگان‌های صهیونیست هستند.

این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که جنگ غزه وارد ماه ششم خود می‌شود. خانواده گروگان‌های صهیونیست می‌گویند از عملکرد بنیامین نتانیاهو به عنوان نخست وزیر ناراضی هستند و او عمدا در مسیر مذاکرات مانع‌تراشی می‌کند.

نتانیاهو یکی از دلایل آغاز جنگ در غزه را آزاد کردن گروگان‌های صهیونیست عنوان کرد. با این حال شش ماه پس از آن همچنان ۱۳۰ گروگان صهیونیست باقی‌مانده‌اند که گمان می‌رود ۹۹ نفر آنان زنده باشند.

اسامه حمدان، یکی از رهبران حماس پیش‌تر گفته بود رژیم صهیونیستی در مذاکرات آتش‌بس کارشکنی کرده و برای آزادی گروگان‌های خود جدیت نشان نمی‌دهد.

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۱
کد خبر: 54125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha