وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: امروز رئیس جمهور ما به نام ‎قرآن، غرب را استیضاح می‌کند + تصویر

وزیر فرهنگ: اجزای ‎دیپلماسی فرهنگی را بر پایه این ضرورت بازطراحی کردیم و تعاملات قرآنی میان جوامع مختلف مسلمانان از جمله با ۲۸ کشور جهان را سامان دادیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود نوشت: در آئین تکریم از خادمان قرآن که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، گفتم انقلاب اسلامی با تکیه بر ‎قدرت قرآن، ارزش‌های الهی را در برابر توحش غربی احیاء کرد و امکان تجربه حیات طیبه را در دسترس بشر قرار داد.

امروز رئیس جمهور ما به نام ‎قرآن، غرب را استیضاح می‌کند. چنین قدرتی نشان می‌دهد که ما باید به نوسازی نقش بین‌المللی خود بپردازیم.

از این رو، اجزای ‎دیپلماسی فرهنگی را بر پایه این ضرورت بازطراحی کردیم و تعاملات قرآنی میان جوامع مختلف مسلمانان از جمله با ۲۸ کشور جهان را سامان دادیم.

۱۰۰ اثر جدید در حوزه قرآن‌شناسی و دین‌پژوهی منتشر شده و ۱۰۰ اثر نیز از اندیشمندان غیرمسلمان درباره خاندان آل الله در دست ترجمه است.

حضور اندیشمندان و هنرمندان قرآنی خارجی ۳ برابر افزایش یافت و ده‌ها تحولی که از این جنس رخ داد، استقبال ۳ میلیونی مردم از نمایشگاه قرآن را رقم زد.

امروز رئیس جمهور ما به نام ‎قرآن، غرب را استیضاح می‌کند

۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 53901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha