سحرهای ماه رمضان در غزه با بمباران آغاز می‌شود

تشدید حمله های رژیم صهیونیستی علیه غزه در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان و افزایش هشدارها نسبت به شهادت تعداد بی سابقه ای از ساکنان نوار غزه بر اثر قحطی و گرسنگی از جدیدترین اخبار فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در حالی که رژیم صهیونیستی همچنان مانع ورود کمک‌های بشردوستانه به بخش‌های مختلف نوار غزه می‌شود وزارت بهداشت این باریکه نسبت به شهادت تعداد زیادی از ساکنان این منطقه بر اثر گرسنگی شدید هشدار داده است.

بمباران نوار غزه در ساعت‌های سحر ماه مبارک رمضان

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد و صبح امروز نیز بخش‌های مختلف نوار غزه را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، شهر غزه شاهد حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز بود که چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

رسانه‌های فلسطینی تاکید کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حمله‌های وحشیانه خود را همزمان با اوقات سحر تشدید کرده اند.

این جنگنده‌ها خانه‌های فلسطینی‌ها را در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند. گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع انفجارهای گسترده و شدید در منطقه‌های جنوبی خان یونس حکایت دارد.

شبکه الجزیره نیز از تداوم حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های شرقی منطقه عبسان بزرگ و خزاعه در خان یونس خبر داد.

سحرهای ماه رمضان در غزه با بمباران آغاز می‌شود

به زودی شاهد برجای ماندن تعداد بی‌سابقه‌ای از قربانیان قحطی در غزه خواهیم بود

وزارت بهداشت نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که میزان کمک‌های ارسالی به شمال این باریکه بسیار کم بوده و جهانیان شاهد برجای ماندن تعداد بی سابقه‌ای از قربانیان قحطی و گرسنگی در این منطقه طی روزهای آتی خواهند بود.

در این بیانیه تاکید شده است: بمباران صفوف انتظار فلسطینی‌هایی که با گرسنگی شدید دست و پنجه نرم می‌کنند تبدیل به یک اقدام عادی شده که اشغالگران صهیونیست هر روز آن را تکرار کرده و جهانیان در رسانه‌ها مشاهده می‌کنند.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که کادر درمان در این باریکه نیز با گرسنگی شدید رو به رو است و بیش از ۲ هزار تن از این نیروها روز گذشته چیزی برای خوردن پیدا نکردند.

این وزارت خانه از نهادهای بین المللی و امدادرسان خواست برای ارسال مواد غذایی به بیمارستان‌های شمال نوار غزه فوراً وارد عمل شوند.

هدف گرفتن فلسطینی‌هایِ منتظر دریافت کمک چندین شهید برجای گذاشت

این در حالی است که مانند روزهای گذشته و در سایه سکوت مجامع بین المللی به ویژه سازمان ملل ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر جنایت غیرانسانی و وحشیانه خود را علیه صفوف انتظار فلسطینی‌ها در نوار غزه تکرار کرد.

شبکه الجزیره گزارش داد که در جریان هدف قرار دادن فلسطینی‌هایی که در نزدیکی میدان الکویت واقع در شهر غزه برای دریافت کمک‌های بشردوستانه تجمع کرده بودند دست کم ۹ تن به شهادت رسیدند.

این جنایت رژیم صهیونیستی که هر روز در نوار غزه تکرار می‌شود دست کم ۲۰ زخمی نیز برجای گذاشته است.

پیش از این نیز نظامیان صهیونیست چندین نوبت صفوف انتظار فلسطینی‌ها را در نوار غزه حین دریافت کمک‌های بشردوستانه هدف قرار داده بودند که این حمله‌ها با واکنش جدی جهانیان رو به رو نشد و به نظر می‌رسد تبدیل به جنایتی عادی در غزه شده است.

تیراندازی صهیونیست‌ها به سمت فلسطینی‌ها و خبرنگاران در کرانه باختری

از سوی دیگر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با تشدید تجاوز این رژیم به نوار غزه و بمباران بخش‌های مختلف این باریکه به حمله‌های خود علیه شهرهای مختلف کرانه باختری ادامه می‌دهند.

المیادین گزارش داد که نظامیان صهیونیست بامداد امروز به محله کفرسابا واقع در شهر قلقیلیه یورش برده و یک خانه مسکونی را در این محله تحت محاصره خود درآوردند.

این عناصر متجاوز علاوه بر یورش به این محله یک خودرو را به متعلق به ساکنان کفرسابا منفجر کردند.

سحرهای ماه رمضان در غزه با بمباران آغاز می‌شود

نظامیان صهیونیست به منطقه عتیل واقع در شمال طولکرم نیز حمله کرده و به سمت ساکنان این منطقه تیراندازی کردند که در جریان آن دست کم ۲ فلسطینی زخمی شدند.

بعد از گذشت مدتی از این تیراندازی‌ها خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که ۲ فلسطینی مذکور در اثر شدت جراحات وارده در شمال طولکرم به شهادت رسیدند.

عناصر اشغالگر علاوه بر تیراندازی به سمت شهروندان فلسطینی، خبرنگاران را نیز هدف قرار دادند.

نظامیان صهیونیست همچنین به منطقه حزما واقع در شمال شرق قدس اشغالی حمله کرده و عوده الخطیب یک اسیر فلسطینی را که به تازگی آزاد شده است بازداشت کردند.

عملیات ضدصهیونیستی رزمندگان فلسطینی در رام الله

از سوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطین مستقر در کرانه باختری تلاش کردند با امکانات موجود به تجاوز هر روزه نظامیان صهیونیست به شهرهای این منطقه واکنش نشان دهند.

در همین راستا شبکه المیادین گزارش داد که گردان‌های شهداالاقصی از هدف قرار گرفتن منطقه اشغالی بسغوت واقع در شمال شهر رام الله با استفاده از بمب‌های قدرتمند خبر داد.

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 53300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha