استقبال از رمضان در غزه با طعم خون و موشک

تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه با آغاز ماه مبارک رمضان و انتقاد رسانه‌های صهیونیستی نسبت به جنگ پر هزینه با حزب الله در جبهه شمالی از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در حالی که کشورهای اسلامی در سراسر جهان با جشن و سرور به استقبال ماه مبارک رمضان می‌روند نوار غزه امسال در سایه حمله‌های بی امان زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی طور دیگری از ماه میهمانی خدا استقبال می‌کند.

تداوم حمله‌های هوایی علیه نوار غزه همزمان با ماه مبارک رمضان

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز خانه‌های مسکونی را در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند.

این حمله‌های هوایی یک منطقه را نیز در نزدیکی مرزهای فلسطین و مصر و به صورت مشخص در محله السلام واقع در رفح هدف قرار دادند.

گزارش‌های رسانه‌ای از حمله‌های هوایی ارتش رژیم اشغالگر علیه اردوگاه الشاطی واقع در غرب شهر غزه حکایت دارد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شمال منطقه الزوایده را واقع در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

خانه‌های مسکونی واقع در محله الصبره در جنوب شهر غزه نیز شاهد حمله‌های بامدادی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بودند.

در جریان بمباران خانه‌های فلسطینی‌ها در شرق شهر رفح تعدادی از ساکنان بی گناه این منطقه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

یک انفجار قدرتمند نیز منطقه الفخاری را واقع در شرق خان یونس به لرزه درآورد. بمباران محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه تعدادی شهید و زخمی برجای گذاشت.

استقبال از رمضان در غزه با طعم خون و موشک

تداوم سیاست حمله‌های روزانه به شهرهای مختلف کرانه باختری

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه مانند روزهای گذشته به شهرهای مختلف کرانه باختری یورش برد.

نظامیان صهیونیست در چارچوب سیاست ارتش این رژیم مبنی بر حمله‌های روزانه به کرانه باختری و بازداشت بی دلیل شهروندان فلسطینی به منطقه شرقی شهر نابلس و اردوگاه العروب در شمال الخلیل یورش بردند.

شهر طولکرم نیز شاهد حمله گسترده عناصر متجاوز صهیونیست بود. در همین راستا بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به تخریب زیرساخت‌ها و خیابان‌های این شهر کردند.

منطقه حزما واقع در شمال شرق قدس اشغالی نیز شاهد حمله‌های نظامیان صهیونیست بوده است.

گلوله باران متجاوزان صهیونیست در «بلاطه»

این در حالی است که رزمندگان فلسطینی در کرانه باختری در برابر حمله‌های روزانه نظامیان صهیونیست علیه شهرهای مختلف این منطقه ساکت نمانده و دست به اجرای عملیات زدند.

خبرنگار شبکه المیادین تصریح کرد که درگیری‌های شدیدی میان نیروهای فلسطینی و عناصر اشغالگر در منطقه تقوع واقع در شرق بیت لحم به وقوع پیوسته است.

نیروهای مقاومت فلسطین عناصر صهیونیست را در جریان حمله آن‌ها به اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس گلوله باران کرده و به سمت اشغالگران بمب پرتاب کردند.

نظامیان صهیونیست در مسیر ارتباطی میان اردوگاه‌های طولکرم و نورشمس نیز هدف گلوله باران نیروهای مقاومت فلسطین قرار گرفتند.

همچنین نیروهای مقاومت منطقه اشغالی غوش عتصیون را واقع در شمال الخلیل هدف تیراندازی‌های خود قرار دادند.

شبکه المیادین همچنین از تداوم درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت و عناصر متجاوز در محورهای مختلف خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

اذعان صهیونیست‌ها نسبت به قدرت موشکی حزب الله

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان با اذعان به قدرت موشکی حزب الله لبنان نسبت به اوضاع جبهه شمالی ابراز نگرانی کردند.

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های عبری زبان گزارش داد که رژیم صهیونیستی روز یکشنبه شاهد یکی از سخت‌ترین روزها در جبهه شمالی بوده است.

بر اساس این گزارش رسانه‌های صهیونیستی حزب الله لبنان روز گذشته نزدیک به ۷۰ موشک به سمت مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرد.

استقبال از رمضان در غزه با طعم خون و موشک

تل آویو هزینه‌های سنگینی در جنگ با حزب الله می‌پردازد

با طولانی شدن جنگ در فلسطین اشغالی و ایستادگی قاطع نیروهای حزب الله لبنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و همچنین تداوم حمله‌های موشکی نیروهای لبنانی، رسانه‌های صهیونیستی زبان به انتقاد از این جنگ باز کردند.

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های عبری زبان گزارش داد که رژیم صهیونیستی هزینه‌های سنگینی در جریان درگیری با حزب الله لبنان در جبهه شمالی می‌پردازد.

در این گزارش آمده است که از بین رفتن روند زندگی شهرک نشینان صهیونیست در منطقه‌های شمالی و خسارت‌های اقتصادی و همچنین نابودی زیرساخت‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی جزو هزینه‌هایی به شمار می‌رود که تل آویو در جنگ با حزب الله لبنان آن را می‌پردازد.

رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند که پایگاه میرون و مقر فرماندهی منطقه شمالی جزو زیرساخت‌های نظامی هستند که تاکنون در جریان حمله‌های حزب الله لبنان آسیب دیده اند.

به جای ارسال هوایی و زمینی کمک‌ها جنگ را متوقف کنید

این در حالی است که اوضاع انسانی و بهداشتی ساکنان نوار غزه با نزدیک شدن جنگ به صد و شصتمین روز خود بیش از گذشته وخیم و نابه‌سامان شده است.

در همین خصوص شبکه الجزیره به نقل از یکی از اعضای تیم پزشکی بین المللی مستقر در نوار غزه گزارش داد: ما هر روز شاهد افزایش تعداد کودکانی هستیم که با سوء تغذیه، قحطی و تشنگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی تصریح کرد: مساله مهم برای ما توقف جنگ و باز شدن مرزها است نه این که کمک‌های بشردوستانه از طریق دریا و یا زمین به نوار غزه ارسال شود.

لازم به ذکر است که آمریکا حامی اصلی تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نسل کشی ساکنان این باریکه در یک اقدام نمایشی برای فریب افکار عمومی در سراسر جهان طی روزهای گذشته اقدام به ارسال هوایی کمک‌های به اصطلاح بشردوستانه به نوار غزه کرده است.

این در حالی است که جنبش‌های مردمی در سراسر جهان این حرکت فریبکارانه آمریکا را به باد انتقاد گرفته اند.

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 53273
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha