پنتاگون: از تمامی گذرگاهها باید برای کمک به غزه استفاده کرد

رئیس‌ پنتاگون در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تأکید کرد که از تمامی نقاط ورودی باید برای افزایش امدادرسانی به غزه استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پنتاگون امروز (جمعه) در بیانیه‌ای که در وب‌سایت خود قرار داد از گفت‌وگوی وزیر دفاع ایالات متحده، لوید آستین با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، یوآو گالانت درباره تحولات غزه خبر داد.در این بیانیه آمده است که رئیس پنتاگون در تماس روز گذشته (سه‌شنبه) خود با گالانت درباره طیفی از موضوعات مربوط به تحولات غزه، «پرتاب هوایی کمک‌های انساندوستانه به مردم غزه» گفت‌وگو کرد.

پنتاگون: از تمامی گذرگاهها باید برای کمک به غزه استفاده کرد

ایالات متحده مدتی است که امدادرسانی از طریق پرتاب هوایی کمک‌های غذایی به غزه را آغاز کرده و این در حالی است که سازمان‌های امدادی چنین اقدامی را با درنظرگرفتن نیازهای مردم غزه، ناکافی و ناکارآمد توصیف کرده‌اند.از طرفی دیگر، روزنامه الخبر چاپ الجزایر نیز این اقدام را بی‌شرمی نظام بین‌الملل و انحطاط اخلاقی جامعه جهانی توصیف کرد.

طبق این گزارش، آستین به همتای صهیونیست‌ خود بر لزوم افزایش امدادرسانی از طریق تمامی «نقاط ورودی احتمالی» و «اطمینان از توزیع امن کمک‌ها پس از تحویل به غزه» تأکید کرد.وزرای دفاع آمریکا و جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی خود همچنین بر لزوم آزادی فوری اسرای اسرائیلی نیز تأکید کرد.

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 53163
منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha