تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در کامبک دیدنی برابر تاهیتی مقتدرانه پیروز میدان شد + فیلم خلاصه بازی

تیم‌های ملی فوتبال ساحلی کشورمان و تاهیتی، امشب در آخرین مسابقه مرحله گروهی به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ که از روز پنج‌شنبه گذشته در دبی آغاز شده است، امروز و امشب شاهد چهار بازی بود.

در آخرین بازی امشب از گروه B این رقابتها تیم ملی کشورمان به مصاف تاهیتی رفت و با ارائه یک بازی منطقی و با قدرت، این تیم را شکست داد. قبل از این دیدار، هر دو تیم به دور یک چهارم صعود کرده بودند. با این برد تیم کشورمان صدرنشین گروه B شد و در مرحله یک چهارم نهایی روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف امارات خواهد رفت.

حمید بهزاد پور (۲ گل)، امیر میرجلیلی، تیانی تیو (گل به خودی) و محمدعلی مختاری برای ایران گلزنی کردند و گری لاباسته، رونوی تینیرائواری و پاتریک برای تاهیتی گلزنی کردند.

تیم ملی بازی را هجومی آغاز کرد و با وجود تساوی بدون گل در وقت اول، شاگردان نادری ۱۸ موقعیت گلزنی ایجاد کردند و حتی یک بار هم تیر دروازه حریف را لرزاندند. در نیمه دوم این تاهیتی بود که روی یک ضدحمله به گل رسید. پس از آن ایران یک بار دیگر، تیر دروازه تاهیتی را به لرزه در آورد و چند فرصت گلزنی دیگر هم داشت. با وجود فرصت‌های ایران و درخشش دروازه‌بان و مدافعان حریف، رونوی تینیرائواری گل دوم تاهیتی را به ثمر رساند. این پایان کار در این وقت نبود و شوت دیدنی حمید بهزادپور در آخرین دقیقه وقت دوم، اختلاف را دوباره به حداقل رساند.

در وقت سوم، نوبت درخشش دروازه‌بان دوم ایران یعنی امیر میرجلیلی بود که بدرخشد و همانند همتای خود گلزنی کند و گل دوم ایران را وارد دروازه تاهیتی کند. در ادامه باز هم درخشش دروازه‌بانان تیم ملی ادامه داشت و حمید بهزادپور گل دوم خود و گل سوم ایران را به ثمر رساند. در ادامه روی کار خوب میرجلیلی و موحد، تیو به اشتباه دروازه تاهیتی را باز کرد و اختلاف را برای ایران به عدد دو رساند. بعد از آن حملات تاهیتی افزایش یافت و پاتریک روی یک ضربه ایستگاهی گل سوم تاهیتی را وارد دروازه ایران کرد. این پایان کار نبود و محمدعلی مختاری در این دیدار هم موفق به گلزنی شد و با یک قیچی بغل دیدنی گل پنجم ایران را به ثمر رساند.

فیلم خلاصه بازی ایران ۵ - تاهیتی ۳

برنامه، نتایج و پخش زنده سایر مسابقات گروهها را از لینک زیر ببینید:

جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ / گروه‌ها، برنامه بازی‌ها، نتایج و لینک‌های پخش زنده

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
کد خبر: 52538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha